2014年11月23日 星期日

南瓜仔@K班大作戰(8) - 高主教書院幼稚園

15/11/2014 (25M27D)

點解有咁多人已經收到幼稚園既信呢(無論有無OFFER)!?但我一封都未收到!??間間都話12月先公佈,係唔係我報既學校工作效率太慢!?定係真係超多人報名呢!?? 如果有間超心儀既學校收左,我咪唔駛再 in 學校囉 ~~~~~~~

可優先升高主教書院小學部,所以十分吸引 .......

佢地係指定時間上網拎表,然後係指定時間交表(星期六),再俾面試證。

我有諗過唔報呢間,我唔想再要排隊交表,我覺得好麻煩,又未必收喎!

但最後都係決定報讀!!(叫hd去交表 >.<)

呢間in下午,所以in完上午就同南瓜仔食飯再午睡。

都係得一家長陪同……

- 講自己名。無講!
- 老師講顏色,叫南瓜仔拎。做到!
- 有3件物件,拎出2件相同。做到!
- 有本書,指出物件。做到!

hd 話南瓜仔in 呢間表現不錯(雖然都唔肯講自己名,但有同老師講野,但我唔知佢講乜!?)


藍田靈糧堂幼稚園撞期,點解放棄呢間!?

(1) 設有N班
(2) K1 學位不多
(3) 無直升小/中學

4 則留言:

  1. 呢間我原本都想報,因為港島男校龍校的話只有它一間,不過一來無學卷,兩來小學都幾深下,驚龍哈仔跟唔想上

    回覆刪除
  2. 豬脾竟然答錯橙同蘋果呀, 我寧願佢唔答... (激死)

    回覆刪除
    回覆
    1. 面試有時真係要隨緣,我地控制唔到

      刪除