2014年11月6日 星期四

南瓜仔@K班大作戰(2) - 浸學大學附屬幼稚園

01/11/2014 (25M13D)

呢間聯繫浸會大學附屬學校王錦輝中小學,但只係優升,不一定可直升。.

下午面試,所以我放工後可陪南瓜仔一齊面試!

登記完就係校舍等,但佢地校舍有戶外滑梯玩,我同hd都心知不妙,因PN面試時,玩完就無心面試……

但無可能唔俾南瓜仔玩架!? 等了20分鐘就安排面試,好彩今次南瓜仔無乜大扭咋。

teacher A 就in家長,而teacher B 就同南瓜仔玩玩具。

teacher A 問點解揀佢地?對小朋友學術上有乜期望?小朋友有乜優點同缺點?

因我地係背向南瓜仔,所以唔知teacher B做乜東東,接南瓜仔走時,老師送貼紙,南瓜仔無講多謝,但有講bye bye。

咁就完成。

之後就去埋浸大既中醫博物館,南瓜仔又掛住玩,唔捨得走......

原本我話直接搭小巴返屋企,點知hd話要再去又一城,我話仲乜唔返屋企!?佢話想去A行又一城喎,聰明既我當然明白佢想點啦 .......


 ↑ 前一天是HD的生日,咁我好識做到送了 iPad mini 3 俾佢!

買緊期間南瓜仔已瞓左,我地買完就食下tea,等南瓜仔醒左就回家了!!

1 則留言:

  1. 南瓜仔可能都喜欢依間學校,所以好合作無扭?
    继续加油呀!

    回覆刪除