2014年11月11日 星期二

南瓜仔@K班大作戰(4) - 民生書院幼稚園

08/11/2014 (25M20D)

我相信呢間係好多家長都想入,主要原因是一條龍,幼稚園有85%可以直上民小,而民小既口碑亦好好!!

報呢間學校真係要好有心,得2日時間上網報名,再係平日(2日內)指定時間交表同錢,之後上網睇面試時間........

又要填問卷 (其實我同hd覺得無人會睇,成幾千人申請,邊有人會睇你填乜東東!?anyway,hd 都有心去填!)

為左等南瓜仔有更好表現,所以早上俾佢瞓耐少少,打的去面試 ........

原本係 HD 同南瓜仔一齊去 in,佢地仲入埋學校,點知 hd 話佢狂叫「媽媽、媽媽」,咁唯有我帶佢面試啦!!

入到去,南瓜仔都係唔合作,要我抱,我就抱佢 (我唔想佢狂扭、狂喊),之後就係門口排隊登記,為了安撫佢,所以俾左餅佢食,好彩佢就平靜左(等了5分鐘).....

入到等候室,嘩!佢地啲玩具勁「悶」,都唔知有乜好玩!???南瓜仔最初10分鐘都肯坐定定玩,但之後就想落地玩,唯有再俾餅佢食,等佢坐定定 (當時有老師好似評分中),係等候室等了20分鐘 ......

好不容易等到我既group,原來只係門口外面等面試,外面又勁大風,南瓜仔又唔肯坐,唯有抱住佢睇人打籃球,等呀!等呀!又等左10分鐘以上,終於入到課室......

我地由外藉老師 (幾靚仔!哈!)見......

俾了一幅圖南瓜仔,有一家人打緊波,問南瓜仔男人係乜人!?佢地做緊乜!?男人著乜色衫!? 再指住A字問識唔識讀,再指1字問南瓜仔識唔識讀,南瓜仔係十問十唔應,仲想逃走 ...... (南瓜仔係可以答到以上問題,但南瓜仔見陌生人就變「啞」左,我都無佢法!)

老師送了八達通套俾佢,佢肯拎,之後就俾我 .....

最後老師同佢講BYE BYE,開心到佢呢,馬上落地,推好自己張椅,就跑係門口同老師講BYE BYE .......

唔駛收信都知結果:等得耐又死得,只係考講野死埋,結論係死硬!!

題外話:hd 話佢係出面等我地時,話有 1/3 家長係講國語,相信呢班人係雙非家長!!

7 則留言:

  1. 考啲嘢咁深,就算係Alfred而家三歲,都未必一定會答到啦...

    回覆刪除
  2. 呢間本來我都想報,但覺得佢收妹豬嘅機會近乎零,所以最後都無報到

    回覆刪除
  3. 對於一個未夠3歲嘅小朋友黎講..我覺得呢間都考得幾深~

    回覆刪除
  4. 始終小朋友遇見陌生人都係怕羞d,唔多出聲... 希望南瓜仔找到心宜的學校啦!加油喔 ~

    回覆刪除
  5. 印象最深刻係>南瓜仔痴媽媽多了,Yeah!

    回覆刪除
  6. 等得耐真係小朋友嘅致命傷,不過都唔知學校係唔係專登咁做來篩走部分學生

    回覆刪除