2014年11月16日 星期日

南瓜仔@K班大作戰(6) - 劍鳴幼稚園暨幼兒園

08/11/2014 (25M20D)

又係好難入學校,一來K1 已經少位 (仲要有 PN 班),二來好多家長選擇。

同一日既上午既第三間 ......

最初無諗過 in (因為覺得無乜機會入),與上一間只係相差45分鐘,但 in 完啟思附小後,仲有時間,兩間學校相距不遠,hd 話去理 in!!

而我地都早有準備 ...... 就係填定問卷 (雖然估計可能去唔到),因為我地相信機會係留俾有準備既人!哈!哈!(佢地份問卷都叫容易填,只係可以填一行字,唔似根德園寫明唔可以過2頁紙,即係意味著要「作文」!)

但今次 hd 唔俾我一齊去,佢話:「之前我帶幾間佢都無扭,你唔好去啦!」

之後就抱住南瓜仔走了 ........

我就慢慢去學校,係門口等南瓜仔!!

hd 話南瓜仔都肯做.....

- 問叫乜名,無答
- 玩鎚仔,OK
- 玩推車仔,OK
- 入形狀,OK
- 將積木由一個碗拎去另一個碗,OK
- 指出公仔既五官,OK

 in 完就快快回家,食完飯就午睡一下,再出發去飲宴 (南瓜妹就留係屋企),最估唔到南瓜仔去到勁開心,仲肯講野 ~~~~ 但,點解 in 學校時唔肯講呢!?


蘇浙小學校(本地課程)撞期,點解放棄呢間!?

(1) 因前2間都係附近,時間上配合到
(2) 蘇浙 - 未有校巴安排

沒有留言:

張貼留言