2014年11月14日 星期五

南瓜仔@K班大作戰(5) - 啟思小學附屬幼稚園

08/11/2014 (25M20D)

題外話:
新聞話有人報左15間幼稚園,我仲報了18間添,係唔係「怪獸」真係見人見智.....

但有人能保證南瓜仔一定有學校收!?若無學校收,邊個會可憐我呢!?我想南瓜仔入好學校,有錯嗎!?

1) 唔係in就收 (仲要有撞期添)
2) 若有幸有幾間係手,我一定唔會hold住學位 (雖然收既機會好微)
3) 唔會「自制」全日制,只會讀一間幼稚園

講番正題:

可以升上啟思小學,但學費都幾貴,不過收左先算啦.......

去完民生就去啟思附幼,我地就打的去,但原來好近咋,仲要早到45分鐘,由於要係門口等先可入去,所以我地就係附近行下,點知就落住雨,我地就係天橋等到時間差不多先去學校!(附近無舖頭)

好明顯,面試大部份係細b,個個同南瓜仔差不多!! 

去到等候室,南瓜仔就好開心咁玩,因為有佢最鐘意既車嘛!!

入去面試了,好唔好彩,南瓜仔一眼就見到入到巴士,之後就叫住「我要巴士、我要巴士」

老師同佢玩其他玩具佢都唔理,最後老師俾左架巴士佢 .......

點知佢仲要落地下玩,唔肯係枱玩,唉!!

老師:「咁不如等佢自己玩先,同家長傾下計先!」

老師都係問點解揀呢間學校!?點解想轉校!?會否揀下午班!?平時邊個照顧小朋友!?

好不容易先叫到南瓜仔上枱玩,佢都肯玩入形狀,但做砌圖時,佢又話要巴士 .......

老師最後話面試時間到,當我地帶南瓜仔走時,佢就喊住話要巴士!!

唉,in 成咁,我都哂佢無法 ~~~~~

沒有留言:

張貼留言