2014年11月28日 星期五

南瓜仔@K班大作戰(9) - 啟思幼稚園

22/11/2014 (26M3D)

可升上啟基小學,所以諗住試下.....

hd 要返工,所以由我帶去,我去左又一城食完飯後先出發!

去到等候室有車車玩,都知南瓜仔一玩車就乜都唔記得,但都無法,唔可以收理 ><

等候室同見面室係同一地點......

老師一黎到,就叫南瓜仔收車,南瓜仔當然唔肯啦,咁老師就同佢玩多一陣,最後好好彩南瓜仔都肯俾我收理架車 (唔係佢收,係我收)

之後就俾 LEGO 佢玩,南瓜仔無反應 .......

老師俾香蕉佢,問佢係乜!?南瓜仔唔答!

再俾橙同香蕉佢,問邊個係香蕉!?最初無反應,我就叫南瓜仔俾香蕉我,最後有俾。

老師再問橙同蘋果,叫佢俾橙我,南瓜仔有俾!

老師再拎包同橙,叫佢俾橙我,南瓜仔想拎左包俾我喎,我就話:「橙喎!?」,最後都拎左橙俾我!

之後自己走落到跑左一個圈 (暈左!),唯有抱住佢坐好.......

最初連書都唔肯睇,老師問佢野,都無反應 (心想:「死硬,半放棄!」),我當然都有幫手引導佢,好彩當佢見到滑梯時,佢肯講:「滑梯」,老師就問佢:「咁係邊度有!?」南瓜仔:「公園」!(老師應該聽唔到,我講俾老師聽佢答左公園)

老師送貼紙俾佢,都係無講「謝謝!」

自己排完椅就 BYE BYE,走得!!

唉!又係 IN 成咁,都唔知佢想點!???

2 則留言:

  1. 有時真係攪佢地唔掂...不過都有反過黎安慰自己, 學校揀佢地時, 佢地都會揀學校~

    回覆刪除