2015年1月7日 星期三

南瓜妹@第1次(細b)blogger聚會

04/01/2015 (9M14D)

今次主角係南瓜妹,佢係第1次出席為佢而攪既活動 (細b bloggers 活動),雖然唔係好多 bloggers 出席,都就勝左容易控制場面,起碼都影到合照,個個都有望鏡頭!哈!

多謝小豆媽安排場地!

↑ book 左戲院 (南瓜妹最乖,乖乖地係地下坐,因為佢未識行,哈!)

而南瓜仔同小豆就四圍走,要去到睇Frozen,佢兩個就立刻坐定 (南瓜仔未睇過)!

↑ club house 玩
- 上圖:小豆、南瓜妹、妹妹豬
- 下圖:南瓜妹、妹妹豬、丫be、O仔
 (雖然大b bloggers 好多都係男仔,但黎緊有好多 bloggers 都係生囡囡,南瓜妹你要加油!而南瓜仔將會多左好多選擇!哈哈!)

由於南瓜仔平時午瞓係兩點半至三點,但我見佢玩得開開心心照俾佢玩,但去到四點時已發覺佢已經無乜電(再唔瞓佢就會發癲),而南瓜妹平時又係四點午睡,所以唯有提早 bye bye bloggers 們,希望下次可以由頭玩到尾啦 ~~~~~~

不出我所料,佢兩個好快就瞓到死豬咁,我同HD就行下商場,等佢地瞓醒就食晚飯啦!

5 則留言:

  1. 見到咁多BB真係好開心呀!!!! 希望有機會聚下啦,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 見到啲細BB,唸起我地第一次去檬媽club house,成班仲係細BB圍住架跑車個情景,好令懷念呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 果次真係好經典不過架車比咗人喇,屋企實在冇地方放

      刪除
  3. 哈哈,好得意呀,我都諗起上年(2013)聖誕的blog b party 啊,希望之後有機會再聚啦 ^^

    回覆刪除
  4. 好多bb呀!齋睇都覺得好開心 :)

    回覆刪除