2015年1月30日 星期五

親子好去處@香港鐵路博物館 + 中文大學

每個星期天,因工人姐姐放假,而hd早上亦不在家(10:00 - 12:00),只有我一個對住佢地2個,但為左佢地11點半前出街,就要早點準備 .....

我要係hd未出門口前,收拾好出街物品 (hd 就負責睇住佢地2個),奶粉/尿片/水樽/乾糧/水果(洗埋)/餐具/外套/玩具/bb車/濕毛巾/外套等,仲有佢出街既衫,拾拾下就要成個鐘 ><

之後就要整糊仔,餵妹妹食糊仔(hd 出左門),食完又要洗碗、收拾枱面,同佢地兩個換衫/換片,自己換衫,咁又個半鐘 .......

真的好佩服FTM,特別係無人幫手又要湊2個,佢地簡直係「超人」,雖然我好想日日照顧佢地,但日日如是,我想我會癲!哈!

25/01/2015 (28M6D) +(10M4D)

目的地:香港鐵路博物館

南瓜仔太愛車,就帶佢去鐵路博物館睇火車 ......

一早就同佢講:「我地去睇火車同路軌,好似thomas咁!」 (早上仲睇埋thomas卡通片,咁我先可以專心餵妹妹食糊仔)

南瓜仔一去到,已經飛奔去睇火車!!

↑ 咁走法,都幾難影!><

由於推住bb車不太方便上火車睇,hd 就睇住南瓜仔 .....

↑ 我就睇住南瓜妹,前幾次都影唔到相,今次就帶定星星餅同乳酪餅,結果 -- 成功!yeah!(唔係好靚,但起碼佢2個都影到正面!)

地址:大埔墟崇德道13號

http://www.heritagemuseum.gov.hk/zh_TW/web/hm/museums/railway.html


目的地:中文大學

本身係無計劃去,只係時間尚早,係近大埔,又係 hd 既母校,咁就去左啦 ~~~~~


↑ 此時南瓜妹就瞓左,所以我就帶南瓜仔去到魚池,南瓜仔就好開心咁睇魚,呢度好多家長帶埋小朋友黎,仲帶埋麵包、魚糧黎餵魚,而小朋友們都好樂意分享他們帶來既麵包、魚糧俾南瓜仔餵魚......

可惜南瓜仔好怕醜,唔肯講「多謝」,睇黎要帶佢出多D街先得!

南瓜仔一路餵魚,一路講:「魚魚,食包包呀!」

玩了一會,南瓜妹就醒左,就去行下草地、涼亭、紅葉,hd 又黎同佢2個影相,可惜星星餅同乳酪餅都失效 (可能食得太多 ><)!

影完相就去九龍塘食飯!!(六點前就去食飯,唔想等位!)

↑ 唔知係銷售手法定係佢地真係好可愛!?

售貨員總說:「好可愛。」(指南瓜仔或南瓜妹),仲會主動送小禮物,如:公仔、貼紙、糖、汽球等(次次都係無買野),今次行Burberry 就收到曲奇餅同汽球,行Ralph Lauren 就收果汁,行商場都有禮物收,真開心!!

沒有留言:

張貼留言