2015年1月21日 星期三

親子好去處@志蓮淨苑、南蓮園池

18/01/2015 (27M30D)+(9M28D)

目的地:志蓮淨苑、南蓮園池

是日,表弟百日宴,設宴鑽石山,咁就約埋表妹一齊去玩。

由港鐵站去南蓮園池十分近,可惜沿途都好多梯級,我地推住bb不太方便!

雖然志蓮淨苑、南蓮園池並無遊樂場,但環境優美,而且天氣不炎熱(我拍拖時夏天去過,熱到想死!),人亦不太多,所以南瓜仔同表妹就可以四圍走,佢地特別鐘意睇水池......

而南瓜妹就唔知點解喊!?要抱住先停喊!HD有要抱住佢,又要推住BB車,而我又要睇住南瓜仔,同南瓜仔影相又好難,叫佢企定定根本無可能,所以只係影得幾張相,不過都唔緊要啦,最重要係南瓜仔玩得開心嘛!!


↑ 叫南瓜仔影相越來越難.......有無人可以教我點教南瓜仔企定定呢!?

http://www.discoverhongkong.com/tc/see-do/culture-heritage/chinese-temples/chi-lin-nunnery-and-nan-lian-garden.jsp

6 則留言:

  1. 係囉,愈大愈難影......我家巨龍又係.....我成日影到佢背影喳.....
    希望生完跑得快D可以影到多D正面啦 ^^

    回覆刪除
  2. 係啦, 我都係, 成日愈叫愈走, 影唔到相~

    回覆刪除