2015年1月23日 星期五

南瓜仔@28個月

19/01/2015 (28M)

時間真係過得好快,睇住佢一日一日成長,真係有講不出的心聲 ........


都係咁上下,都無佢法,上個月已經唔多肯食下菜,今月仲衰,見到菜就唔食,諗住少少少少咁放入飯,佢又「叻」都吐番出黎,有乜辦法可以令佢食菜呢!? ><

南瓜仔本身細粒,又唔食野,原本係食美贊臣3號,現在試下轉食惠氏金裝膳兒加 PE GLOD( 7+7 偏食兒童營養奶粉),睇下有無幫助。

↑ 用$19.9 優惠價試食(200g)!

幾個月前我已cut左下午茶既奶,因試下南瓜仔食唔食新奶粉,估唔到佢又肯飲喎 (上次由1號轉3號,轉左成個月,要1安安咁轉),另外,南瓜仔用杯係完全無問題,但唔知點解佢食奶就要用吸管樽,所以下午茶就轉左杯俾佢,飲就飲,唔飲就算,等佢再習慣下先會轉杯啦。

大/小便
戒片:今個月可能凍左,佢除左沖涼時會vee vee 外,其餘時間都無講,過埋個冬天先正式戒!


晚上10點前多數就會瞓著!

發展
 - 說話 (sweet sweet 對話) ...

(1) 南瓜仔見到我隻腳損左:「媽媽整親!?」
我:「係呀!」
南瓜仔:「痛唔痛!?」
我:「痛呀!」
南瓜仔:「媽媽睇醫生!」
我:「媽媽無錢睇醫生!」
南瓜子:「xx (自己既名)無錢!」
停左2-3秒 .....
南瓜仔走去玩具架度,拎住玩具錢同我講:「媽媽,我有錢!」
笑死!

(2) 返工回家,買了佢最愛既士多啤梨曲奇餅俾佢.....
南瓜仔:「我唔要曲奇餅,我要媽媽抱!」
咁我好自然咁抱佢,南瓜仔:「媽媽要除褸!」(我回家的習慣)
之後都係痴住我,我問佢:「咁你食唔食曲奇餅呀!?」
南瓜仔(堅定):「唔食!」(抱實我!)
同佢玩完一輪,南瓜仔再發現曲奇餅,就話:「我要食曲奇餅!」
呢個傻仔.......

(3) LUNCH TIME 接完佢放學後,帶完佢回家,休息一陣就要返工。
南瓜仔:「媽媽唔好走,唔要媽媽返工!」
之後就拖住我手,另一隻手就畢飯食 ......
其實媽媽都唔想返工,但無法啦,要搵錢嘛!

(4) 有天,hd唔記得買麵包俾工人姐姐,便換埋衫落街買,點知 ......
南瓜仔:「唔要爸爸落街買麵包!」
我:「咁姐姐明天食咩呀!?
南瓜仔:「媽媽落街買,爸爸留係屋企同我玩!」
呢個衰仔......hd 聽到之後勁開心!!

(5) 唱歌仔俾我聽:「可愛既媽媽,可愛既媽媽,媽媽真可愛,媽媽真可愛!」(係唱出來)

- 記憶
(1) 返工回家,南瓜仔:「媽媽,我要睇醫生!」
我:「點解要睇醫生!?」
南瓜仔:「公公話我病左,要去睇醫生!」
(公公有打電話俾我話佢有少少鼻水,之前病左食完藥,諗住等佢自然好,唔諗住再帶佢睇醫生)

(2) 無論何時(入房瞓、起床、沖涼、食飯、出街、返學),總要拎住elmo,有次差點唔記得帶elmo返學,南瓜仔:「我曚查查,唔記得帶elmo返學。」(臨上校巴前,佢就會俾番elmo我!)

- 多左拖住大人前排好多時都唔肯拖住大人,現在都肯拖,但有時都會四圍走!

返學
- 無問老師返學返成點,但南瓜仔應該返學又返得幾開心,因為從來都無講過唔要返學。
- 放完聖誕假,問南瓜仔最掛住邊個,南瓜仔:「uncle wai。」(校巴司機)

其他
- 24磅
- 16隻牙

3 則留言:

  1. 說話的發展。。。。內容真係好sweet sweet 呀!
    有blog 媽介紹Illuma 好,可以增肥,有無試過?

    回覆刪除
  2. 戒片我都好頭痛, 今個夏天一定要攪攪佢

    回覆刪除