2015年1月19日 星期一

親子好去處@佐敦谷公園

17/01/2015 (27M29D)+(9M27D)

目的地:佐敦谷公園

是日上午返工,返到屋企同hd講不如去佐敦谷公園,原本話天氣凍唔好去,我就話出面有太陽,唔凍喎........最後當然成功啦!

由於時間都趕急,我就快快收拾好要帶既野搖控車、足球、吹吹泡、零食、地蓆,仲要同佢兩個換好衫/片,就出發啦!!

我地大約14:30就去到,南瓜仔應該記得有個搖控車場,去到就話要玩搖控車 ......

不過人地既搖控車太勁,連我地架搖控車被佢地控制埋,而傻傻既南瓜仔應該未識,以為自己控制住架車,所以hd就帶左佢去左另一達地方玩,我就餵妹妹食奶 ~~~~~

玩完就去草地,我地是但揀一達地方坐低,hd 就帶南瓜仔玩足球,我就同妹妹玩吹波波。

玩了一陣,就休息一陣,食下餅乾同飲水,我就去附近既紀律部隊宿舍(公園內無小食亭)買三文治 (hd話野餐要食三文治喎!?我就滿足下佢......)、再買多少少小食/飲品。

食完我就同南瓜仔跑下草地,人真係老了,跑一陣已經好累 .......

之後hd就帶南瓜仔去遊樂場玩,我就係草地同妹妹玩足球。

玩到16:00就走人,因為已經係午睡時間,南瓜妹未上車已瞓左,南瓜仔就上左車5分鐘後都瞓埋!!


↑ 現在2帶2出街,真的好難影相!!><

雖然只係玩左短短既個半小時,但南瓜仔記得玩過乜,晚上問番佢,佢都答到哂,佢仲話好鐘意去玩添!!

4 則留言:

  1. 哎呀,好多卜友仔都去過佐敦谷公園啊,可惜我仲未去過呢....><""生完一定要同巨龍去佐敦谷公園玩下 ^V^
    嘻....野餐要三文治 <--- 我都認同啊,有埋雞脾+橙汁就更無敵,哈哈....
    不過湊住兩個,好難嘆到雞脾,都係三文治保險 D,哈哈 ^^

    回覆刪除
  2. 我去過一次都覺得果度野餐好舒服,又有好大個playground畀小朋友玩,真係正呀!
    不過唔講唔知,果度有搖控車場喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係幾好,現在唔太熱太凍就最好。

      刪除