2015年1月13日 星期二

親子好去處@葛量洪號滅火輪展覽館

11/01/2015 (27M23D) +(9M21D)

目的地:葛量洪號滅火輪展覽館

南瓜仔好鐘意車,其中一樣係消防車,車就無,去睇消防船啦 ~~~~

途經鰂魚涌公園,南瓜仔沿路唱:「消防船 ......LA LA LA LA......消防船 ......」

原本唱得好開心,但行行下,佢有點扭抱,應該想瞓!
呢度有兩層,因為有BB車,所以唔方便帶埋南瓜妹上上層,所以只帶南瓜仔上去,南瓜仔一上去就點興奮:「我要救火!我要救火!我要救火!」

南瓜仔:「媽媽,我唔識開!」(佢真的以為可以開水!哈!哈!)

開唔到一個,再去開另一個!哈!哈!

見到佢累死,就放佢去BB車,南瓜仔:「我唔要坐,我要自己行.......」(鬼行,九成九叫我抱)

同佢講完理道都無用,最後唯有唔理佢 ,放佢落BB車,最初都有叫,叫唔夠3分鐘就瞓左 (唉!明明好累,都要繼續玩!) ,此時,南瓜妹都瞓埋!(原本諗住去埋鰂魚涌公園遊樂場玩)

我就同hd就係太古城行一陣,再轉去中環 join 埋 6299 一齊食晚飯!

地址:香港鰂魚涌公園

http://www.lcsd.gov.hk/CE/Museum/History/zh_TW/web/mh/about-us/fireboat-alexander-grantham-exhibition-gallery.html

2 則留言:

  1. 呢到我都想帶燒腩仔去好耐,但次次都就唔啱時間去到佢瞓咗,下次要的起心肝去玩先得

    回覆刪除