2016年2月11日 星期四

親子好去處@【2016 農曆新年(初一至初三)】

今年新年,買左對新鞋俾南瓜仔,而南瓜妹係1歲多時都買左對鞋 (終於啱著),南瓜仔仲不停同人講:「我同妹妹都有新鞋呀!」

而我就無新衫 / 鞋過年,我真的好想買,但真係無時間 .......><

08/02/2016 (40M20D) + (22M18D) - 初一

一早起床,就安排南瓜兄妹換好衫,就同我 + hd 拜年。

第一站(目的地):教堂

我地係首次帶南瓜兄妹去,雖然佢地仲未識聽神父講既野,但兩兄妹尚算合作,無扭計,都叫算乖乖坐左45分鐘!!


第二站(目的地):6299 家

又可以同堂哥/堂姐/表姐玩,但今日既南瓜妹又唔肯俾堂姐/表姐喎!??但點解尋日又肯呢!???

臨上去前,已經教了南瓜兄妹講恭賀說話,但南瓜仔點到唔肯講野喎!??反而南瓜妹就有講恭賀說話!!


第三站(目的地):中山紀念公園

天氣真係好好,最適合當然去公園啦!!


同表姐們一齊去公園玩,呢個公園真係好靚 / 好大,有兒童遊樂場、海濱長廊、大草地!!

我地去左兒童遊樂場玩先,之後就玩滑板車、單車,呢班小朋友玩得勁開心!!

再返去兒童遊樂場,班小朋友仲將滑梯扮「博物館」(應該表姐帶頭玩),只係呢度真玩左半小時!!

玩到差不多四點,就回家啦 ........

第四站:屋企

留在家中晚餐,由hd 煎蘿蔔糕 + 煲鮑魚粥!


09/02/2016 (40M21D) + (22M19D) - 初二

瞓到差不多九點!!(好耐無試過瞓咁耐.........)

留係家中玩 ........

之後就去元氣食午餐,食完就返屋企午瞓啦!!


目的地:婆婆家

待佢地瞓醒完,就去婆婆/公公屋企拜年 ........

每年新年,婆婆一定會煎糕點俾我地食,我就最鐘意食年糕!!

而一大班小朋友(六個小朋友)一齊玩,我就可以休息一下啦,見到佢地玩得咁開心,我就開心!!

不過,南瓜仔就拎左一大袋糖/餅返屋企 ........


10/02/2016 (40M22D) + (22M20D) - 初三

目的地:太婆家

約埋表妹(姐)一齊去太婆屋企拜年,太婆已經九十多歲了........

南瓜妹又肯講野, 攪到太婆不知幾高興!!而南瓜兄妹仲不停不停咁食,食開心果、角仔、蘋果、糖冬瓜 .......

去完太婆家,就同表妹(姐)一齊去食午餐,最奇怪係南瓜兄妹,明明係太婆屋企食了好多野,但午餐又食得超好,又係不停食、食、食喎!!

食完飯,就回家午瞓啦!!


是日,係工人姐姐生日 (早前亦已經同佢慶祝左),所以買左蛋糕同佢慶祝一下!!

↑ 原本諗住買東海堂蛋糕 (一早就知要 $3xx),不過睇睇下又唔覺得唔抵食,所以轉左去買美心蛋糕 ($98),哈!南瓜仔仲畫了張生日咭俾工人姐姐!

提外話,我地算好彩,工人姐姐將會續約,即工人姐姐應該會做6年!

朋友:「咁咪要俾長期服務金!?」(心水太清)

我:「係呀!雖然現在果個唔係話好好,但起碼正常,錫小朋友,無偷野、無借錢,係有 d 脾氣,但若請個新返黎,唔好咁咪仲煩.........」

2 則留言: