2016年2月22日 星期一

南瓜兄妹@拆利是 + 屋企附近(單拖)

20/02/2016 (41M1D) + (22M30D)

早上:年十三,利是錢都逗得七七八八,係時候拆利是!!

因為我要 keep 起 d 現鈔 (我唔想排隊去銀行唱 ><),所以我就係房拆哂 d 錢出來先 .......


南瓜仔、南瓜妹,你放心啦,媽咪會將你地既利是錢入銀行架!!


下午:雖然病病地 (我已經咳左成個月,仲食過2次抗生素,原本都未完全好番(仲有幾聲咳),但天氣一轉凍,我就咳過,仲要係晚上狂咳,前一天醫生建議我照 X 光,仲開埋類固醇藥俾我,醫生話若再唔好,就要轉去睇專科,希望今次會斷尾啦!!),但吸服類固醇 + 食了藥,真係咳少左 .........

見天氣都不錯,所以就單拖帶南瓜兄妹出去玩!!

出發前已經同南瓜仔講:「你想自己去會公園玩,定係同埋妹妹去!?」

南瓜仔:「同埋妹妹去!」

我:「咁你要幫手睇住妹妹喎!」

南瓜仔:「好!」


有陽光,當然去樓下公園玩,但真係好多小朋友,而且南瓜妹唔多 like,南瓜仔叫佢玩,妹妹都唔肯玩,所以只係玩左數分鐘就轉去會所玩!

去會所既好處係一個房內,人數亦比較少,南瓜兄妹又會係我視線範圍內,比較安全!

去完會所,就帶南瓜兄妹上天台淋菜,南瓜兄妹真係好鐘意淋菜 ^^

淋完菜就帶南瓜仔上興趣班,之後我就同南瓜妹食下午茶,此時 hd 就做完野回到屋企樓下!

最後,當然一齊接南瓜仔啦!!

6 則留言:

  1. 老公尋晚都話拆利是,但我想畀肚B幫手所以要等星期日先搞 :3
    嘩你果度有埋天台農莊,好正呀

    回覆刪除
  2. 你咳左咁耐實好辛苦, 我都食左成星期抗生素, 而家啱啱又俾Little K 傳染左又病過, 大家加油呀:)

    回覆刪除
  3. 要快啲好番呀,啲天氣真係好煩好易中招

    回覆刪除