2016年2月25日 星期四

親子好去處@東華慈善嘉年華

21/02/2016 (41M3D) + (23M)

雖然氣溫升到 16度,但可惜無陽光!!

不過,見南瓜仔放埋今日假,所以都帶南瓜兄妹去玩!

之前已經知道佢地停車場好 full,所以我地就早點出發 .........

係臨到目的地前數分鐘,南瓜妹突然嘔 ><

南瓜妹全身、我既衫,同仲架車都係南瓜妹既嘔吐物!!

當時我雙手已經"接住"南瓜妹既嘔吐物,沒有手再去清潔,南瓜妹仲不停喊,一喊又再嘔過 .......

好不容易先等到 hd 搵到位泊埋一邊!

好彩我一向都有帶後備衫出街 (但我自己無 ><),所以南瓜妹都有衫換,再清理架車,見南瓜妹嘔完無乜事,就出發去東華慈善嘉年華!

入場券全免。

我亦知道南瓜仔好多機動遊戲唔夠高玩(大部份要100cm 以上),所以都無買套票($180)!!

入到去,南瓜仔一見到車就好開心 .......


- Hot wheels (電動車),$50 (2個圈),可以由大人搖控架車,但 hd 就俾南瓜仔自己踏"油門"玩,雖然玩得好慢,但全程都係靠自己踏"油門"玩!!

- 交通安全城(車), $30 (10分鐘),呢個係唯一南瓜妹可以玩 (40cm以上),hd 覺得呢個好無聊,不過南瓜兄妹都話玩,咁就俾佢地玩啦!!

- 超級滑梯 New York Super Slide,$40,見可以大人陪同,兩個一齊玩,好似唔太貴。南瓜仔自己一個行上去,期間都有講好攰,不過最後都行足全程!!

玩完就去 mega box 食午餐,再行一陣,就回家了!!

2 則留言: