2016年2月29日 星期一

南瓜仔@矮小症!?

由於我同hd都係細小型,所以南瓜仔矮小,但都覺得係遺傳,而且親友們/朋友們都話發育時期做多點運動,食多一點就會高 .......

我既朋友既細仔,出生既高度已跌出生長線,醫生懷疑係矮小症,所以一直keep住去醫院覆診,當時只知道可能要荷爾蒙針 (好似話要打足10年,仲要日日打,咁先可以高多7cm左右),新年時,當佢既細仔同南瓜仔企埋一齊,南瓜仔只係高少許 ><

回家後,我就擔心,南瓜仔是否過矮呢!?

我就上網搵下資料,再幫南瓜仔度高,發現南瓜仔高度已跌出3% (18個月時,高度係3%),唔通係矮小症!???


23/02/2016 (41M4D)

是日,我就再問朋友 ........

友人:「現在仲係覆診中,下個月入院 check 下荷爾蒙 ........」(仲未開始打針,要check清楚是否矮小症)

友人:「醫生話以佢現時黎睇,將來最高可能 150 cm 左右」 (心就下沉)

友人:「若你想去check下,你去普通科醫生睇下,再轉介你去健康院啦!」

自己又想下又想,又同 hd 商量 .......

hd:「就算真係矮,我都唔會俾打針,日日打喎!?高得幾多!?而且打完一定有負作用........」

要一個小朋友日日打針,除非係"必需",否則呢d皮肉之苦,邊個鐘意!??

不過,我最後決定帶南瓜仔睇普通醫生先,睇下醫生點睇先 .......

經醫生驗查後,再幫南瓜仔度高 86.9cm (><),所以醫生寫左封轉介信俾南瓜仔去健康院!


24/02/2016 (41M5D)

打左去健康院排期,book 左 3月中見姑娘。

點到好,睇左先算,希望我既擔心係多餘!><


咁我地現在可以做乜!??無理由 "等" 架!?
飲食:
- 日日飲湯 (之前佢唔飲,我地都無迫)
- 早晚飲配方奶
- 暫時無意食「健康副食品」

運動:
- 一星期一次游水 (待天氣回暖,可能轉兩次)
- 多帶南瓜兄妹同陽光玩遊戲!(其實南瓜妹都好矮 ........><)

14 則留言:

  1. 原來有依個症,我同意HD睇法呀,打針打10年喎...
    不過唔好太擔心住,聽埋健康院醫生意見先啦

    回覆刪除
  2. 我都唔知道有這症,唔好嚇自己,見左醫生先

    回覆刪除
  3. 對啊,睇左醫生先~~
    不過其實我覺得你同你老公又唔算好矮啊~~

    回覆刪除
  4. 你同你老公幾高呀? 其他家族的人又高唔高?

    我爸媽都矮(我爸162, 媽155), 我阿哥細個都好矮, 係中一時突然標高, 而家有178cm

    打針打10年我就真係唔制喇! 雖然話男人高d好,但矮又唔代表佢的人生會失敗ge, 睇埋醫生聽下醫生意見再諗啦! 唔好擔心太多! 最緊要係身體健健康康嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,你阿哥咁高!?有咩做過可以標高!?

      刪除
    2. 佢無做D咩呀, 都係好動果D囉, 佢小學時打兵X波, 上到中學就開始踢波, 我真係睇住佢慢慢愈來愈高, 但我中二開始就無高過(可能黎左M掛), 所以你唔駛咁擔心呀

      刪除
  5. 下, 有呢D 症? 我都覺得無理由打10年針, 睇左醫生點講先啦~

    回覆刪除
  6. 佢地瞓得好嗎? 瞓好緊要~
    我都唔想打針呀, 聽見到辛苦~ 可能佢地遲發力, 你地KEEP住健康生活之後應該會好D

    回覆刪除
  7. 打十年針好痛苦喎﹗既然都轉介咗,就睇吓健康院點講先啦﹗

    回覆刪除