2016年2月5日 星期五

南瓜仔@GAMES DAY + 元氣壽司

04/02/2015 (40M16D)

目的地:深水埗運動場

之前仲擔心會落雨、太凍 ......

結果,天功造美,不但沒有落雨,仲有好好既陽光!!YEAH ~~~~~

由於 HD 請唔到假,所以由我單拖帶南瓜仔去,好彩南瓜仔同學爸爸順便車埋我地去!!

去到運動場後,學校安排唱校歌、做早操。(上年 PN 仲係一舊飯,今年已跳得有板有眼 ,雖然唔係太跟拍子!!)

學校安排左12個 games,上、下半場各6個 .....


南瓜仔玩得勁開心,仲要加埋佢既好朋友一齊玩,玩到全身都係汗!!

南瓜仔:「媽咪,真係好好玩呀!」

不過我地玩到11點左右 (約埋南瓜仔同學仔)就走人,因為我地要去食元氣壽司 (apm) -- 火車壽司!!


目的地:元氣壽司 (apm)

去到未到12點,唔駛等位!(12點半左右,已經見到超多人等緊位)

當南瓜仔一見架火車,呆左數秒,之後就十分興奮 .........


↑ 除左拎壽司外,就係要按制 (要按左制,架火車先會走!)

由於太好玩,南瓜仔不得不食野,因為佢唔食野就無火車黎!!哈!哈!

我地最初係諗住分開幾次落單,等架火車分幾次黎,原來我地"懶"醒,即使同時落單,佢地都係分幾次黎!!

下次一定要帶埋南瓜妹黎先!^^

食完就返屋企午睡啦!!

2 則留言: