2016年2月19日 星期五

南瓜仔@41個月

19/02/2016 (41M)


都係唔飲湯、唔食菜 .......

不過起碼全部都係自己食哂 (份量唔多)!


keep 住有午睡!

晚上,15分鐘內就會瞓著。

發展方面
對話:
最近愛上巴斯光年 ......
可以拎住對鞋(有巴斯光年既頭),南瓜仔拎其中一隻鞋對住第二隻鞋講:「你唔係真,我先係真!」
再拎第二隻鞋對住第一隻鞋講: 「你唔係真,我先係真!」
只係睇左一次 toy story 2,就上左腦!!!

南瓜仔拎住玩具反斗城既傳單......
南瓜仔:「媽咪,我要買呢個、呢個同呢個!」
我:「你有錢咩!?」
南瓜仔諗左2秒:「我有 red pocket」
我(奸笑):「 你d red pocket 既錢已經俾媽咪收埋,你無錢架啦!」
南瓜仔(唔開心):「吓!無哂!?」
我:「係呀!我收左個好安全既地方!」
南瓜仔:「咁妹妹拎唔拎到!?」
我:「妹妹拎唔到!」
南瓜仔:「咁爸爸呢!?」
我:「爸爸都拎唔到!」
南瓜仔就好似放心哂.......

間唔中會打電話俾我......
- 南瓜仔:「媽咪,我屙完 poo poo!」
- 南瓜仔:「媽咪,我想玩車車......」

自己做:
由於南瓜仔呢個農曆新年假太長,hd 就趁呢個機會,放低功課(之前教左佢點做)俾南瓜仔自己做 (無大人陪)......
第一日:
頭1小時唔係做,坐下又走下,又走去梳化坐,最後要工人姐姐叮囑佢,佢先做完。

第二日:我將佢第一日走圍走既相俾佢睇 (係cam度 download d 相),同佢講:「媽媽知道你無俾心機做功課喎!」,估唔到當天南瓜仔已經乖乖做功課,不過返到屋企睇,佢做得好求其。

第三日:都係乖乖自己做功課。仲打電話俾我:「媽咪,我做完功課啦,我去玩車!」

返學
無乜大分別!

呢個月,我咳了三星期仲未好,前前後後睇左4次醫生,請左3天病假,我就趁呢個機會,我就第一次係學校接佢放學,當南瓜仔見到我去學校接佢,佢不知幾開心,一路拖住我一路跳!!

之後既2次都係接校巴,每次接佢放學,都會帶佢四圍玩,南瓜仔仲講:「媽媽,你可唔可以以後都接我放學呀!?」

情感方面
會同妹妹爭玩具,但當有第三者搶妺妹玩具,南瓜仔就一定「保護」妹妹既玩具,唔俾其他人搶!!

8 則留言:

  1. 咁快自己做功課,叻仔喎﹗

    回覆刪除
  2. 南瓜仔算好乖啦, 肯坐定定自己做晒D功課~~~ 之後會愈做愈好, 放心!

    回覆刪除
  3. 真係算好乖,知你唔喜歡會乖乖做功課,red pocket知道收左安全地方冇再扭買玩具

    回覆刪除