2016年2月13日 星期六

親子好去處@【2016 農曆新年(初四至初五)】

11/02/2016 (40M23D) + (22M21D) - 初四

我已經要開工了!!

早上,hd 就帶南瓜仔去游水,點知游池無開........

唯有轉去其他游泳池,都係我呢個媽媽唔細心,無上網 check 下幾時開!!


目的地:Table 18 Bar & Restaurant (apm)

晚上就約左我既舊同學出黎食飯 !!

我地同學既小朋友已經好大個,所以地既小朋友對南瓜兄妹好有「興趣」,不停地想同佢地玩 .......

但佢地玩到無野玩,其中一個小朋友伸條舌出黎,南瓜仔又學佢,最後佢兩個舌對舌,我見到立刻叫 stop ><!

而我班舊同學仲送有禮物俾我地,但我就無預備 ><



11/02/2016 (40M23D) + (22M21D) - 初五 

目的地:朋友家

晚上,去友人家拜年,其中一個朋友好耐好耐無見,友人仲安排左好多食物添!



小食:椰汁燉雪耳鮮百合、杞子圓肉水、蘿蔔糕
正餐:瑤柱翡翠苗、日式腐皮上湯烏冬、盆菜、壽司、甜蝦刺身

甜品:桂花糕、乳酪

一班小朋友(5個小朋友)當然玩得好開心,特別南瓜仔見到有火車玩,雙眼發哂光!!

臨走前,南瓜仔:「我唔走我!」
我:「我地要返屋企啦!」
南瓜仔:「我唔走我,我要同蔓芝玩!」
我:「傻豬,我地同蔓芝一齊搭車走!」
南瓜仔:「哦,一齊走!?我要同蔓芝一齊坐!」

之後全程拖住蔓芝.......
我:「你鐘意veanna定係蔓芝!?」
南瓜仔:「我鐘意蔓芝!」

係車上,南瓜仔:「姨姨,我尋日去你屋企!?」
姨姨:「明天有人黎我屋企,我約你下次同蔓芝一齊去游水!」
南瓜仔:「好!」

返到屋企, 南瓜仔:「姐姐,我下星期去蔓芝屋企游水!」(無約實 ><)

4 則留言: