2016年5月24日 星期二

南瓜仔@2016 Variety Show

南瓜仔又大個左,已經可以講到表演乜俾我地知,一早已經係屋企跳左 n 次俾我地睇.......

臨表演前一日:「Ms Sammi 話明天要8點到,去返上次表演既地方 (不在學校表演)。」(其實我唔明白,明明佢老師係 NET,但每次回來都係用廣東話講番出來!??)

而表演衫就由學校安排,見到一大班小朋友一齊著,又真係幾可愛!!


21/05/2016 (44M2D)

每年,學校都安排小朋友有兩次大型表演,兩次都係外出 book 場 (仲係免費,應該話係雜費包埋!?),呢個安排我係好鐘意,可以俾小朋友係台上俾幾百人 (陌生人) 睇,而家長又可以睇到小朋友既表演 (我諗大部份家長都鐘意睇),學校又會安排"拍攝區" 俾家長影相 + 攝錄 (雖然學校有安排大會攝錄,但家長們都係鐘意自己拍攝)。

今次表演係《Better when I'm dancing Megham Trainor》!


↑ 佢地既舞步又深左、多左、細緻左,更加多左合作性。

如果單獨睇南瓜仔表演,佢既表演都係跟到拍字、舞步,都好可愛架!

但一拍埋班女同學,就好明顯知道南瓜仔係無跳舞天份 ! (我唔知班女同學有無出去學跳舞,佢地既舞姿真係同南瓜仔不一樣!)

不過係為媽咪,我都好滿意南瓜仔表演,一個只係3歲多既小朋友,係幾百人面前表演,都算係咁!

最後就係同半級K1 + 全級K2,一齊表演!!


提外話:

學校除左安排班際表演外,仲有個人表演同親子表演 (我當然無參加啦!),不過可以見到 d 家長真係好有心機培養小朋友,有豎琴、鋼琴、跆拳道、英文講故事、普通話朗誦、英文話劇、魔術表演等,睇黎我都好 hea 下!哈!哈!

2 則留言:

  1. 有表演可以練下膽色,安排幾好呀!其實而家啲家長真係好緊張,好多家長打算小朋友升津校既都有去學興趣班,何況打算升直資私小,真係平有平學貴有貴學

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係學豎琴,又真係好誇張.....

      p.s:我現在去唔到你既blog睇野呀

      刪除