2016年5月26日 星期四

南瓜妹@PG - 第二次家長日

去完南瓜仔表演後,就約左南瓜仔既同學踏單車,之後就去南瓜妹既家長日!

21/05/2016 (26M)

今次,係第一次我同 hd 一齊出席家長日,當然帶埋南瓜兄妹啦,不過呢兩個小朋友竟然掛住跑 ><

班主任評語:
- 會主動教小朋友 (明明全校最細就係佢)
- 識得中文字,如:天、口、手、人、花等 (我無詳細問)
- 小肌肉發展正常
- 大肌肉發展比同齡慢 (睇黎真係要多帶南瓜妹去公園先得!)
- 要指明同某小朋友坐 (老師教不可以,每個小朋友都可以坐佢隔離)
- 仲未ready戒片(希望學校可以7月前同南瓜妹戒埋啦!)
- 主動同老師傾計
- 鐘意唱歌同跳舞 (南瓜妹睇哥哥表演時,會跟哥哥一齊跳)

之前,我未正式同班主任講,南瓜妹將會下學年轉校,所以我就班主任講埋 ........

呢間學校都不錯(最重要係無乜假期,在職父母最 LIKE),不過可能係村校關係,佢地既學生升學絕大部份都係讀津校,而我既目標係私小或直資 (不是學校沒有學術,只係d小朋友無去考),而且我都好坦白同老師講,轉校原因係新校較出名。


後記:

係家長日前一天,我收到學校既電話打來,話明年 PN 會開全日制 ......

之後陸續南瓜妹既同學都揀留校升 (因最初無全日制PN,現在學校俾左1星期時間俾我地考慮),當我知道佢地原校升時,突然好想南瓜妹留原校!

南瓜妹真係好鐘意佢既同學仔,更鐘意佢既班主任,而且南瓜妹返全日制,我就唔駛煩好多野,同現在既安排可以一模一樣 ........

可惜 ...... hd 反對 (預估之內)!!

2 則留言: