2016年5月13日 星期五

2016 母親節

08/05/2016 (43M19D) + (25M17D)

南瓜仔早上去游水,轉左去室外游.........我就中伏左,曬到我呢,溶哂!!!

游完後,hd 就同南瓜兄妹去公園玩 (我之前溶左,要休息),點解南瓜仔仲咁好精力!??

 
↑ 之後就去食元氣火車壽司!!

我地未到11點就到 (11:30 開始,但怕要等位),但估唔到今日提早11:00 開舖,所以都係等左一陣就入坐啦!!

南瓜兄妹當然好鐘意啦,南瓜仔就有食野,而南瓜妹只係掛住玩!!

食完就返屋企休息,一瞓就3小時,好嘆喎,不過係有代價 ....... 今晚一定唔駛瞓 ><

↑ hd 設計既咭,粉紅色係南瓜妹手仔,粉籃色係南瓜仔手仔!

瞓醒就去左婆婆家,最開心當然係可以同佢表兄弟姊妹玩啦 ~~~~~


同婆婆慶祝,再食埋蛋糕,就回家!!

不出我所料,南瓜兄妹係瞓唔到 (佢兩個都瞓係床,只係無瞓著),最後南瓜仔差不多11點半先瞓到!!


題外話:

哥哥學校係學校教左 " Mommy,  I Love You"

Mommy, Mommy,  I love You,
I love You,
I love You, 
Mommy, Mommy,  I love You,
Do you love me too!?

不過最奇係南瓜妹都識唱!??

南瓜仔係南瓜妹面前唱過2次,去婆婆屋企唱過2次.....

但南瓜妹突然唱出來 .....

Mommy, Mommy,  I love You,
I love You,
I love You, 
Mommy, Mommy,  I love You,
Mommy,  I love You (自己改左最後一句歌詞,應該係記唔到原本既歌詞)

雖然首歌好簡單,但我已覺得南瓜妹已經好叻叻!

6 則留言: