2016年5月11日 星期三

親子好去處@香港單車館 - 兒童遊戲室(極限運動)

07/05/2016 (43M18D) + (25M16D)

目的地: 香港單車館

原本諗住係出面公園玩,但真係我見到個太陽就 ..........都係去室內玩 -- 兒童遊戲室(極限運動),但就排 35分鐘,都幾耐 .......

我:「你地想唔想玩!?要排好耐喎!」
南瓜兄妹:「玩!」

但我就講明一齊等,咁佢地兩個又乖乖地等,我覺得明明要自己想玩,無理由我去排隊,佢地就走去其他地方玩!

但 hd 這天沒有著襪,橫掂都無得入去玩,所以我就叫佢去小童群益會交暑期活動班既錢,我就一個睇2個,其實都有點怕(意外既野無人知),所以就同南瓜仔講 ......

我:「妹妹細個,所以媽咪要睇住妹妹,你大個仔可以自己去玩,但記得唔好走出呢間房,呢度有ee睇住,無壞人會捉左你,但你走出左房,d 壞人就會捉左你去!」

↑ 入到去,南瓜兄妹就周圍玩......

南瓜兄妹有時會一齊玩,但有時又分開玩,所以我對眼就要兩邊都望住 (好彩個遊戲室唔太多,一眼就望得哂!),而且全場都有軟地蓆!!

南瓜兄妹好鐘意玩滑梯,起碼玩左20次以上,玩得不知幾開心!!

期待幾年後,我只坐埋一邊睇住佢兩兄妹玩!!

沒有留言:

張貼留言