2016年5月21日 星期六

南瓜妹@26個月

21/05/2016 (26M)


真係好煩、好好煩、好好好煩!

我都唔知可以點,日日食飯都係講「食飯啦!」「你果口唔郁,點食!?」x  N次

食食下又要我抱住佢食 (即係我抱住佢,佢自己食飯) ,真攞命!

如廁
原本偷懶既我,諗住"放棄"先,等南瓜妹再大少少先......

點知,南瓜妹突然話要去廁所 poo poo (平時係poo 完先講),咁就成功左去第1次 poo poo,之後幾日,南瓜妹都做到自己講去 poo poo,但 vee vee 暫時都未肯講......

又係呢句「只小朋友 ready,一戒就戒到!」


晚上放落床無耐就會瞓著!

而南瓜妹身上裝左個「鐘」,不論返學定放假,佢地會準時起床,從不懶床!

發展 
活動能力:
- 大腿肌肉:行快左,但仲係未識跑、落樓梯仲要拖!><
- 識得玩滑板車

說話能力:
可以講到每日發生乜事,特別係學校既事 .......


返學
有天,南瓜妹同我講:「S 推我!」 
我:「咁S推你邊度!?」
南瓜妹:「推呢度囉!」(指手臂)
我:「咁Ms Li 知唔知呀!?」
南瓜妹:「知呀!」
我:「咁 Ms Li 點做!?」
南瓜妹:「鬧 S囉!」
我:「咁 S 知唔知錯!?」
南瓜妹:「S 知錯呀!」
我:「咁 S有無 SAY SORRY!?」
南瓜妹:「有呀 !」

南瓜妹只係2歲既小朋友,所以我就打去問下班主任。

班主任:「其實唔係推,只係"掂"下,我都同 SS 講,唔可以"掂"同學。」(之後既對話就同南瓜妹講既差不多)

班主任:「你放心,若有事,我地會立刻通知家長!」

既然南瓜妹講得出 Ms Li 有即時處理,而且小朋友有少許動作都正常,所以我都放心!

而作為家長應該信任學校,但都要留意自己小朋友 (特別發生「迦南事件」後

之後我當然問下南瓜妹返學返成點.......

班主任:「佢好有主見,好似食飯咁,基本上都係自己食,但食到最後有老師幫手餵,佢就唔俾,要指明邊個餵.......」
我:「佢指明要你餵!?」
班主任:「可能我平時同佢一齊多啦........」
我:「唉,佢係屋企,指明要哥哥餵食藥,邊個餵都唔俾,喊哂,我最後都係叫哥哥餵佢,佢肯食餵就算 ........我係唔係唔應該咁做呢!?」
班主任:「你應該氹下佢,等佢俾你餵!」(我就係氹左好耐,南瓜妹都唔啋我,係都要南瓜仔餵)

唉,呢個南瓜妹都係煩麻 .......


其他
-  16隻牙
-  21.6磅(9.8kg) 

4 則留言:

  1. 有時對住啲咁有主見嘅小朋友,真係死好多細胞:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要對住2個,我乜細胞都無哂!

      刪除
  2. 我仔都係堅有主見,真係嘔血……

    回覆刪除