2016年12月21日 星期三

1220 結婚7周年

不經不覺咁就七年了 .........特別有了小朋友,時間過得仲快!!

都係提早慶祝!!

18/12/2016 (50M29D) + (32M27D)

早上,我就帶左南瓜仔去太古表演話劇,而 hd 就帶左南瓜妹學跳舞!!

南瓜妹完左後,hd 就帶左南瓜妹去左銅鑼灣,而我就等南瓜仔表演完就同佢會合 ........

呢班表演話劇既小朋友,已經一齊練習左十多堂,前一天我仲睇佢地彩排,南瓜仔又大個左,有哂動作、有哂對白、無怯場,只係細聲左少少 .......

表演完,南瓜仔笑住出黎講:「媽咪,我好大聲講呀!」

老師亦說:「well done!」

其實我俾南瓜仔學話劇,主要係希望佢大膽d!!

完左之後,本來應該搭地鐵,但我見到電車 .......突然問南瓜仔:「你想搭電車定地鐵!?」

南瓜仔:「電車!」

南瓜仔:「我未搭過電車嘛!」(其實佢好細個時搭過,只係佢唔記得)

其實搭搭下我有後悔,因為車程好左好多 ><

hd 揀左 Agnes B Le Pain Grille,但佢地既食物質素麻麻,而且又唔係太啱小朋友食,應該無下次 ><


↑ 小朋友只愛薯條!!

hd 原本話係銅纙灣行街,我就話回家休息吧,因為我都好累 ..........

而且晚上又要去表妹(姐)生日會,我都唔想小朋友玩得咁累!!


20/12/2016 (51M1D) + (32M29D)

 
↑ 今年,有花收啦!!(P.S:老公話過,只會係返工日子先會送花,佢話咁先有人知喎 =.=,所以上兩年都無得收花!)

原本 hd 話出街食飯,都係俾我拒絕左 (其實佢明知我會拒絕,點解又要問呢!?),雖然南瓜妹已經放假,但南瓜仔繼續要返學 .....

都係留在家中打邊爐!!哈!哈!
 
對我來說,簡簡單單是最幸福 ~~~~~~

沒有留言:

張貼留言