2016年12月19日 星期一

南瓜兄妹@聖誕表演

南瓜妹@聖誕表演

14/12/2016 (32M23D)

早前,老師話南瓜妹係學校跳舞跳得好好(仲要講到全班最好咁) ......

係屋企,又見南瓜妹無端端「表演」(仲要次次唱唔同歌,我都唔知邊首歌先係表演歌!?)

所以,我係有期望 .......

結果,南瓜妹當天係完全無郁過,仲要全班同學只有佢一個坐係地下 ><

老師有示意叫佢起身,南瓜妹完全無理老師 ><

我亦係外邊叫佢起身,佢都係無埋我 ><

差不多去到一半,老師用左1秒時間就抱左佢起身 ........ 雖然起完身後都係無郁過,但總好過自己一個坐係地下 ><

跳完之後,我地就去接南瓜妹,諗住同佢影下相,點知南瓜妹個樣好唔開心,仲突然彈左一句:「媽咪,我想返屋企!」

見佢個樣咁唔開心,仲好似想喊咁,我就帶佢走 (其實我想同 d 同學仔/老師影相,但南瓜妹都無心情,我都無為迫佢,仲有機會影相既)

係車上,hd 問南瓜妹點解唔跳舞!?南瓜妹:「我唔想表演,我想返屋企!」

我見佢好似唔開心(其實我都有點唔開心),就話同佢影 hello kitty,又立刻開心番哂,呢個小妹妹又幾容易氹喎!哈!

我送完南瓜妹回家,食埋飯,我就返工 (我只請了2小時假)........

返完工,返到屋企,我就同南瓜仔講:「今日妹妹無跳舞呀!」

南瓜仔:「吓!無跳!?」

我:「咁你記得星期六表演果日要跳喎!」

南瓜仔:「我緊係會跳啦!」

我再問南瓜妹點解唔跳,南瓜妹:「哥哥唔黎睇我表演,我咪唔跳囉!」(呢句九成九係講大話 =.=)

唉,真心有失望,有點唔開心 ........唯一安慰係原來南瓜妹真係表演幾首歌(因為係屋企都係「表演」幾首歌),而我一心諗住只會表演一首歌,所以一直都覺得佢亂講,再一次證明我唔相信自己既女!哈!哈!

最攪笑係 .........完左表演後,南瓜妹都不斷係屋企「表演」(由於我睇過學校真實表演,所以我知道佢表演d乜),都好既 ......起碼我知道南瓜妹不是「不能」,只係「不為」!期待 k1既表演啦!!

NET 係手冊寫:「XX really enjoyed singing during music time this week and participating during lessons! Keep it up 」

唔知老師係唔係怕我失望呢!??所以咁寫俾我睇!?


南瓜仔@聖誕表演

16/12/2016 (50M27D)

今次已經係第5次表演 .......

南瓜仔:「我唔俾妹妹睇!」(南瓜仔仲嬲緊無得去睇妹妹表演,無法啦 ..... 你要返學嘛)

不過,我地當然帶埋妹妹去啦!!

呢個妹妹,明明學校表演郁都唔郁,咁啱其中一班既表演歌同佢一樣,係我大脾度跳舞喎 ><

輪到哥哥表演啦,學校安排左前坐俾家長攝錄,我己問定南瓜仔企係邊,所以我地可以對正佢!哈!哈!

好明顯,南瓜仔無跳舞天份,而且仲有點hea跳 feel =.="

不過都無所謂,見佢全程都係笑住咁跳,佢 enjoy 就得啦!!


跳完之後就到 K2大合演,仲拎住早前做俾佢既 shaker,但南瓜仔大部份時間望住個聖誕老人(由家長扮)

南瓜仔同南瓜妹一樣,之後都係屋企「表演」,最奇怪係南瓜仔係屋企跳就無 hea ......

點解我兩個小朋友都咁奇怪呢!??

2 則留言:

  1. 南瓜仔/妹學校好好,成日有表演可以邀請家長睇。今次南瓜妹可能鬧性緒,其實佢識晒嘅,期待佢下次嘅表演做番水準呀 :)

    回覆刪除
  2. 再一次証明,小朋友真係估佢唔到....
    我老公成日同我講對住小朋友係 "認真便輸了"

    回覆刪除