2016年12月16日 星期五

南瓜仔@試食CATALO

之前見到其他bloggers收到 CATALO 既試用產品 ......


今次竟然搵左南瓜仔試食喎,仲送左係餐具係佢地添!!

1) 兒童益鈣C®全效強健配方50粒

美國家得路兒童益鈣C®全效強健配方選用TruCal®純天然牛奶鈣,特別配合活性益生菌和天然針葉櫻桃果實精華,全面促進兒童健康成長。鈣對兒童由幼年到青年時期快速成長期間的骨骼發展非常重要,TruCal®純天然牛奶鈣含有天然礦物質,與人體骨骼及牙齒組織結構相近,極易於吸收,有助強化發育期兒童的骨骼和促進牙齒發育。結合2種兒童所需活性益生菌和天然纖維果寡醣(FOS),可促進消化及免疫系統健康。針葉櫻桃以其豐富的天然維他命C見稱。與一般合成維他命C比較,針葉櫻桃更蘊含生物類黃酮和其他營養,易於被人體吸收,有助促進兒童免疫力,以及人體細胞、牙齦和肌肉健康,亦有助兒童吸收成長必需的鐵質和鈣質。兒童益鈣C®可直接咀嚼食用,特別加入天然藍莓味,美味又有益,無添加蔗糖,家長放心之選,小朋友必定喜愛。

http://www.catalo.com.hk/product-detail.php?id=148

睇番盒上寫:3-8歲,每天1粒;9歲或以上,每天1-3粒,餐後服用。

咁即係南瓜妹未食得!!

拎出黎俾南瓜仔試食,南瓜仔竟然話唔食喎!???而旁邊既南瓜妹就不斷話要食!!

見南瓜仔唔肯食,咁我自己食啦......

我:「r嘩!好好味喎!藍莓味喎~~~~」

南瓜仔一聽到,就變左樣,又話要食!!(呢個小朋友真麻煩!)


↑ 南瓜仔一食:「好味喎!」

南瓜妹仲係隔離不斷話要食,我話:「你3歲先食得,你等多3個月啦!」


↑ 第二天,南瓜仔主動話要食「藍莓糖」,我諗南瓜仔已愛上了!哈!哈!

話時話,有助強化發育期兒童的骨骼發育,會否有助增高呢!??


2) 純天然鈣精華60粒

揉合海藻鈣及採自無污染海底的天然珊瑚鈣,天然微細份子結構,具活性及易被人體吸收,對身體亦不會造成負擔,全面補充身體所需,鞏固骨骼健康。純天然鈣精華能改善骨質密度,防止骨質流失,讓您全方位強化骨骼,安全質優。

http://www.catalo.com.hk/product-detail.php?id=130

呢個由我試食!

都幾啱我用,曾經聽人講過.......生完bb後,鈣質會大量流失,所以生完bb後,我都有keep住飲奶,但日日飲奶都幾悶,現在有呢個補充鈣既粉,咁我就可以飲下其他野啦!!

6-11 歲,每天1粒;12歲或以上,每天2粒,餐後服用。

建議食法:打開膠囊將粉加入各類食物中,如湯、奶、粥等。


 ↑ 我就試加入朱古力奶 ......基本上呢d粉無味,所以加入左去d朱古力奶味都無變!

沒有留言:

張貼留言