2016年12月29日 星期四

南瓜兄妹@2016 聖誕聯歡會

又黎聖誕聯歡會啦 ......

南瓜妹

20/12/2016 (32M29D)

學校已安排左家長帶乜返學校,就係帶士多啤梨!可能老師知我唔識整食物!哈!哈!

南瓜妹見到哥哥寫聖誕咭,又話要送俾同學 ........

見佢咁想送,咪諗住送俾幾個熟既同學,點知佢越講越多,最後......決定全部送哂,唔駛煩!

南瓜妹當然唔識寫字啦,所以就同 hd 捉住佢手寫,自己蓋上自己既名,貼貼紙。

最難係點教南瓜妹俾同學!?所以我就print左佢同學仔既樣,貼上信封面.......

我回家後,問南瓜妹有無送!?南瓜妹答:「無!」

但d同學收到,應該係老師幫南瓜妹送俾同學 ><

收到學校既相,相中見到南瓜妹喊哂 ........ 再望清楚,我見到相中有聖誕老人,我就知道南瓜妹係怕左聖誕老人, 點解妹妹咁怕呢!?

南瓜妹:「媽咪,我以後唔返學,我驚見到聖誕老人!」


南瓜仔

PN:無送聖誕咭
K1:hd 半捉住佢手寫名,自己蓋上自己名印,教佢認同學名,最後應該送哂掛!?(最後無咭係書包囉!)

K2: 南瓜仔已經可以自己寫同學名(hd 係隔離串俾佢聽,怕佢寫錯人地名,宜家d小朋友既英文名.........真係好深!)同寫自己名(寫英文),而佢送既同學越來越多,除左自己班外,仲話要送俾校巴上既同學、老師、校工、校車叔叔、校車ee ........仲有屋企人,咁就40多張!(我唔係俾跨班送,無理由自己過去隔班架,如果送埋起碼有50張 ><)

要寫信封面、咭內寫枱頭/自己名,一張咭3個名,40張就120個字,少d耐性都寫唔到!!

南瓜仔寫寫下:「乜咁多張架!?」

係你自己話要送,唔關我事喎 ~~~~~~不過南瓜仔最後都順利寫哂!!(唔記得影相添 ><)

已經唔駛再教佢認同學仔名,佢自己睇到個英文名就識讀出來,所以應該送得成。

回家後,都問南瓜仔有無送聖誕咭,南瓜仔:「D 話唔要!」

我:「咁張聖誕咭呢!?」
南瓜仔:「我俾左 B 同學!」
咁都得!??

又有同學請左假,我問:「咁張咭呢!?」
南瓜仔:「我俾左 Mr benson (班主任)」
咁又啱喎.......

(P.S:南瓜仔唔係聖誕聯歡會果日送,係前幾日已送定 ......... 因為d 同學仔都陸續請假去旅去!)

23/12/2016 (51M4D)

由家長決定帶乜食物回校,我地就帶南瓜仔去超巿買,最後佢揀左樂天熊仔餅!(我主張獨立包裝,食唔哂可以帶番屋企,唔好浪費 ........ 雖然回到家,都應該被家長「收埋」)

南瓜仔返到屋企,當然有好多零食 / 禮物!!

現在既小朋友真幸福!!

沒有留言:

張貼留言