2016年12月22日 星期四

南瓜妹@33個月

21/12/2016 (33M)


都係咁上下!!

呢d真係天生,點迫、點氹都無用 ><


午睡:13:30 - 15:00
晚上: 21:00 - 07:15
 
發展 
南瓜好既中文認字真係幾高 (容許我讚下南瓜妹!)

早前,學校已派發上學期既字咭,用人、口、門、手、樹、冬天 ........手套等字,第一次同南瓜妹玩,除左手套外,其他既字都認得哂,當時我覺得都唔奇,因為係可能係歲半班已經教左。

最近,我學校又派發另一些字咭,有警察、老師、醫生、輪船、汽車、飛機.........

我心諗,咁深既字點會識!?不過我都同南瓜妹玩下,第一次玩就教下佢,點知 ...... 南瓜妹又記得喎!?

都第二次玩(隔左幾個星期),南瓜仔係隔離講,南瓜妹就拎d字咭,奇蹟又發生!!!!南瓜妹竟然識得哂,點解會識架!????

我都不能解釋點解南瓜妹識,唔通係歲半班時教!??但歲半班會教咁深既字!??


返學
學校每星期都會係手冊評分,而南瓜妹一向都係4分(滿分)為主。

但某星期見到有3個3分(心都沉一沉,因為南瓜妹開學至今,都係未試過),再下一個星期都係有3個3分......... 好明顯,南瓜妹係有野發生左!!

我就主動打俾老師問 .......

老師先同我講南瓜妹最近坐得唔定 (點解發生左兩個星期都唔同我講!?><)

另外,就係話南瓜妹太主動幫人,佢竟然幫同學仔去抺pat pat (完 wee wee 後)天呀!點解會咁架!?><

聽到老師咁講,唯有再叮嚀南瓜妹學校要坐定定,同埋 ....... 唔駛幫同學,同學識得自己做,若同學做唔到,老師會幫手!

好彩過多兩個星期後,南瓜妹變番正常,南瓜妹.......你要好好keep 住呀!

其他
-  17隻牙
-  24.2磅(11kg)

沒有留言:

張貼留言