2016年12月5日 星期一

南瓜妹@K1大作戰(4) - 香港培正小學幼稚園

26/11/2016 (32M5D)

由於仲有好多時間,就去食早餐先 (hd 仲搵緊車位,無得食!)

食食下,南瓜妹不斷提住佢既同學(之前係無提過,係前兩日先開始提),話要同佢一齊去玩波波池,仲話要現在就要去 ........

我諗住分散佢注意,所以就去買朱古力奶、糖、餅乾,但南瓜妹全部都話唔要 ><

因為時間就到,我就帶南瓜妹去學校.......

點知,仲大鑊 ...... 南瓜妹係學校門口,流哂眼淚話要搵佢同學!(點解可以咁誇張架!???真係一滴滴咁流出黎><)

我講乜都入唔到耳,最後我搵左一張呢個同學戴口罩既相,我:「佢病左呀!等佢好番先去得波波池!」
南瓜妹 :「佢病左呀!?」
我:「係呀!佢要留係屋企休息!」
南瓜妹先正常番......
(不得不讚自己醒目!哈!哈!)

入到去,就等左一陣就同男童軍上等候室!

係等候室玩下玩具,再等老師叫名!

終於叫南瓜妹既名,而另一位老師好快咁就帶左南瓜妹走 ........ 我就係另一邊等!

等左唔夠5分鐘意就出來,無喊!

出到黎,好自然問南瓜妹做過乜(其實忍住話唔問,但最後都忍唔住問),南瓜妹:「無呀!乜都無做過!」

哈!哈!哈!哈!哈!都係無機會,算了吧!

平常心!平常心!平常心!

沒有留言:

張貼留言