2016年12月30日 星期五

親子好去處@【2016 聖誕】中環+金鐘+香港公園

【2016 聖誕】爸爸單拖系列:六

23/12/2016 (33M2D)

目的地:中環+金鐘+香港公園

是日,南瓜仔仲要返學,所以 hd 只係單拖帶妹妹去街 .......

其實 hd 單拖帶南瓜妹並不是什麼大事,只係 hd 要帶妹妹去洗手間 (上次7月,當然南瓜妹仲著緊尿片出街)

成日聽 hd 講男洗手間好 dirty,我想知hd 點同妹妹去 wee wee,平時我同妹妹出街去wee wee 就會變左 "清潔工人",咁 hd 會點呢!??

我問 hd 點同南瓜妹去wee wee:「咪帶佢去殘廁囉!」(點解唔帶男廁呢!?)

我:「咁你有無抹廁所!?」

hd(語帶不滿):「緊係有啦,你都傻架!」

可能我太過多事!哈!哈!


首先去左中環同金鐘影下相,之後就去左香港公園,去得香港公園,當然要玩滑梯啦 ..........


↑ 好刺激喎!!!

不過南瓜妹沒有滑落黎 (預計之內 )


↑ 再去睇下鳥 .....

玩完,hd 就帶南瓜妹回家,再去接南瓜仔放學 (聖誕聯歡會,返半天),之後 hd 帶左南瓜兄妹去食乳鴿!!

回家休息後,就黎我公司接我放工啦 ~~~~~~

沒有留言:

張貼留言