2017年1月5日 星期四

親子好去處@【2016 聖誕】聖堂 + 公園 + 聖誕派對

25/12/2016 (4Y2M6D) + (2Y9M4D)

目的地:聖堂

聖誕節,當然要去聖堂啦!!

不過氣氛就不是我想像中咁濃厚,可能無聖誕老人.....哈!哈!


目的地:飲茶 + 公園

約左 6299 同 表姐們去飲茶,之後就同表姐們一齊去公園玩.......

表姐們真係好鐘意南瓜妹,長期照顧南瓜妹,我呢個媽媽就可以休息下!哈!


目的地:婆婆家 (聖誕派對)

呢幾年都係去婆婆家攪聖誕派對 .......

一早就預告俾南瓜妹知有聖誕老人會來,南瓜妹:「媽咪,我唔去婆婆屋企,我留係屋企!」

我:「但哥哥、爸爸、媽咪都去喎.......」

南瓜妹:「咁媽咪陪我留係屋企!」

我:「婆婆會送 hello kitty 俾你喎!」

南瓜妹:「咁叫婆婆黎我地屋企!」(佢又幾醒喎!)


↑ 聖誕派對開始了 .......我地就食完野,不過呢班小朋友想玩多過食野喎!!

我地首先安排小朋友入房,之後聖誕老人(因為聖誕老人要換衫!哈!哈!)就按門鈴黎 .......

南瓜妹當然好驚啦,所以我就陪佢係房,佢半步都唔俾我離開  ><

聖誕老人黎到,當然係送禮物啦 .........

南瓜妹要確保聖誕老人走左,佢先敢出房門!

我睇番d短片,班小朋友見到聖誕老人真係好開心,由於今年聖誕老人無講(上年就係有出聲,小朋友一聽就知......),所以南瓜仔:「呢個聖誕老人係 dana 爸爸扮!」(因為上次學校聖誕派對,係佢同學仔爸爸扮),哈!!

之後呢班小朋友就拆禮物(雖然未到 boxing day).......

現在小朋友真幸福,有咁多既禮物!!

沒有留言:

張貼留言