2017年1月3日 星期二

親子好去處@【2016 聖誕】摘士多啤梨 + 雲泉仙館 + 聖誕大餐 + 聖誕燈飾

 一連幾日既假期開始........

去左邊!?摘士多啤梨 > 雲泉仙館 > 聖誕大餐 > 聖誕燈飾 > 聖堂 > 聖誕派對 >深圳野生動物園 > 璃光星河 > 益力多廠 > 星夢動物園 > 志蓮淨苑 > 長洲 > 時代廣場(雪屋) > 坪洲 >友邦歐陸嘉年華......

只係睇行程,就知道有幾攰....... 但就開心過返工,哈!哈!

24/12/2016 (4Y2M5D) + (2Y9M3D)

約埋表哥一齊去摘,南瓜仔仲記得同表哥一齊摘過,南瓜仔記性真的不錯!!

去之前,已經教左南瓜兄妹咩叫「靚」士多啤梨,希望佢地去到時唔好亂摘......

目的地:士多啤梨觀光園
地點:粉嶺打鼓嶺李屋新村坪輋坭路

呢度,真係好遠,場地又唔大,所以全場得我地去 ........ 而且可能啱啱落完雨,地下d泥地都幾dirty,最怕係佢地唔小心跌係地上 ><


↑ 南瓜妹又幾鐘意摘,真係好用心去搵靚士多啤梨,仲講:「媽咪,呢粒唔靚,唔摘得!」,仲自已好細心用剪刀剪(南瓜妹好鐘意係屋企剪紙)然後放入籃用(係我呢個媽咪拎住個籃,俾佢放入去),不枉我之前教左佢!!

南瓜仔就同hd一齊摘!

表哥就不定咁摘,佢一定唔知係俾錢買,哈!哈!

d 士多啤梨都 ok,但要 $120 一磅 =.="

之後就去食午餐!!


目的地:雲泉仙館

呢間係好出名既素菜館,最出名係白飯/白粥係任食 .......


↑ 呢個係最細既圍餐($400),但4大3小都食唔哂!


↑ 食完就係館內行下,呢度都好寧靜,感覺幾舒服!!

之後就回家休息 ~~~~~~


目的地:聖誕大餐

聖誕節前夕,hd 話要去食芝士火鍋 ........ 最經濟當然係去 pizza hut 啦!!


↑ 而「節日」永遠是最多人食,所以未到 6點,我地已經入坐!哈!哈!

食完就去尖沙咀睇燈飾!!


目的地:聖誕燈飾

唔.......南瓜仔4歲,我地都未帶過南瓜仔去,主要係因為佢地平時9點左右就瞓,所以今次安排左佢地長d既午睡,等佢地今晚可以玩耐 d ~~~~


睇燈飾,當然要去尖沙咀啦,但 ....... 完全無野好睇囉 ><

行行下,南瓜兄妹見到警察,佢地仲同警察講:「聖誕快樂!」,個警察仲走上前同佢兩個握手添!(南瓜仔既志願係做警察)

原本諗住搭船去中環,但多人到呢~~~~~~ 咁就轉去灣仔啦!!

去完灣仔,就慢行去地鐵站,就回家了!!

南瓜仔真係大個仔了,全程已經無叫我地抱,只係太多人時(佢地太細粒),我地先會主動抱!

回到家已是11時,仲要攪掂佢地沖涼,攪攪下都12點多!

1 則留言: