2017年1月11日 星期三

親子好去處@【2016 聖誕】中文大學 + 益力多廠 + 星夢動物園

28/12/2016 (4Y2M9D) + (2Y9M7D)

目的地:中文大學

原本諗住入去影紅葉  + 約朋友食飯,點知南瓜兄妹係車上瞓左喎!??(明明南瓜仔8:45先起床,點解 11點多就瞓返!?)

見佢地瞓左,就取消左去睇紅葉 .........

變左只係約朋友食飯!!


目的地:益力多廠

呢個活動係 919 既活動,約左 14:30 .......不過我地就遲到 ><,所以佢地就入去先,我地隨後先入去。


唔知 miss 左 d 乜,入到去已經見到工廠,對於南瓜仔來說就好新奇,而南瓜妹應該未知乜東東!!

之後就聽講座,職員話答中左就會送支益力多 .......

南瓜兄妹就舉手答問題,第一條就係由南瓜妹答中,職員就送左支益力多!!

南瓜仔見到,當然好唔開心,因為妹妹有,佢無 ........ 佢就不斷咁舉手,但南瓜仔根本就唔識答,好彩由 hd 幫佢,而我呢個媽媽已經將d野「送」番俾老師,哈!哈!

職員:「小腸吸收乜!?大腸吸收乜!?」

南瓜仔舉手!!(南瓜仔,你知咩叫吸收!?咩叫大腸/小腸!?)

南瓜仔答中問題後,就有支益力多 ......... 但呢個小朋友仲好貪心,仲不斷咁舉手答問題,終於俾佢答多一條問題,佢先肯「收手」,仲講:「我多過妹妹啦!」

最後,我地用左批發價買左半排($40.5)益力多!!


目的地:星夢動物園

回到屋企樓下,hd 話去睇戲!??咁突然!?? hd 買了南瓜仔同大人票,計劃南瓜妹就留左家中!

因為 5 點多先有場,所以我地回左家休息一回,再落去 .......

正當我地諗住落街睇戲時,南瓜妹又話一齊去 (其實我心知南瓜妹一定唔會坐定,平時係屋企都唔會坐定定睇DVD),心軟既 hd 就話帶埋妹妹去 ><

未開場,南瓜兄妹就不停咁食爆谷,但一開場南瓜仔就專注係螢幕上,無再食爆谷.......而南瓜妹呢!?仲係不停咁食爆谷,食完啦........佢就郁來郁去,我相信佢對眼應該無乜望過螢幕 ><

完場啦,正當大家講緊鐘意乜動物時,南瓜妹:「老虎」=.=" (好明顯,南瓜妹係無睇過啦,佢應該仲講緊上次去動物園睇既動物囉,都話放南瓜妹係屋企啦 ><)

南瓜妹,媽咪下次一定唔再帶你去,等你再大點先!!

沒有留言:

張貼留言