2017年1月16日 星期一

親子好去處@【2016 除夕】長洲

31/12/2016 (4Y2M12D) + (2Y9M10D)

目的地:長洲

一直都好想帶小朋友去離島,所以就決定去行下 ........

朝早,南瓜妹不斷叫我陪佢著 boots +裙,我平時唔會著裙,見佢話想同佢一樣,咁我咪陪佢 ....... 點知中伏左 ><



↑ 去左 IFC 食番個早餐先,經過佢地既場地佈置,咁啱有 d 雪落落黎,南瓜仔好興奮添!!

南瓜仔:「媽咪,我鐘意落雪呀!」(唔 ...... 係時候計劃去外遊了)

之後就去碼頭,南瓜仔見到 AIA 就話要去玩,我就同佢講:「今日唔去啦,下次先帶你去啦!」(呢個係伏線 ><)

我地咁啱可以搭快船入去,而呢兩個小朋友亦係船上瞓左 ~~~~~


入到長洲,hd 租了家庭單車,仲話要車埋我!??我話唔駛啦,咁危險 (三個人既重量喎 ><)

但 hd 堅持要我上埋單車,佢話我係地下行,萬一小朋友郁來郁去,咁仲危險 .........

就係咁,hd 以一人之力,就車住我地1大2小!!

踏踏下,就去左張保仔,hd 問我去唔去,我就話無所謂啦.........咁我就仲伏左,因為我完全唔記得左著住裙,著住裙入張保仔洞!??太奇怪了 ><

入到洞,真係好黑,好彩前面有 pair 情侶開了電話既燈,所以都見到d路,佢地仲幫我扶住南瓜仔添,而南瓜妹就由 hd 睇住,但 hd 背住個大書包,差點出唔到洞口!哈!哈!

個洞好短,所以好快就行哂 .......

之後就去長洲食下美食!!

- 大魚蛋,但我唔覺好好食囉,南瓜兄妹都係各自食左一粒!!

- 串串薯片,南瓜兄妹大愛,南瓜妹仲唔停咁食!!

- 糕點,南瓜妹好鐘意食,但要食完之後,要買件俾婆婆食 (因為之後會去婆婆家食飯)

我地再去埋沙灘行下,咁就回程去婆婆家了!!

沒有留言:

張貼留言