2017年1月7日 星期六

親子遊世界@【2016 聖誕】深圳野生動物園 + 沙田新城巿(璃光星河)

某人突然話去番禺,仲無端端襯自己放假,帶埋妹妹去接哥哥放學,一齊去做回鄉卡 ........

仲要做快證(點解旅遊都可以俾申請呢!?另加$280)!??駛唔駛咁急呀??只係5日工作天就拎到........

只係帶小朋友身份證 + 親身去(因為要即時影相) + 父母陪同就可申請 (應該要網上預約,但 hd 打去問,話可以 walk-in 都可以)!



但 ......最後某人話去番禺貴(兩日一夜,$4xxx),無端端變左深圳,話百幾蚊入場費 (永東購買),即日來回,好抵。

我一向對深圳無乜好感(其實係反感),但南瓜仔想睇動物, 所以唔多想去都帶南瓜仔去 ........

而我最擔心係洗手間問題,我好怕洗手間 dirty,諗起都想嘔  (上網搵資料時,睇到肚B媽話好 dirty )><


26/12/2016 (4Y2M7D) + (2Y9M5D)

目的地:深圳野生動物園

我地揀左搭火車去落馬洲 (1.5小時,成人車費 $22),再轉地鐵去(0.5小時,成人車費 RMB 12),車程約2小時!

南瓜仔比我想像中更開心,更大膽 ....... 對所有動物都好有好奇心!


首站我地就睇雀仔,但 d 人好衰,用朱古力 / 餅食 d 雀仔食,又無管理員理喎 (即使無管理員,都唔應該咁做啦......)

南瓜仔都鐘意孔雀,但就唔清楚乜叫「孔雀開屏」,今次可以見到真既孔雀開屏啦!!

呢個時候就差不多12點,我地帶左乾糧黎食,等佢地食完再出發 ~~~~~

期間又有雞、羊、猴子等等動睇 ........

不過講到鐘意,就一定鐘意餵動物食野 (收錢既地方先有管理員!?)

餵長頸鹿(RMB 10):南瓜仔一見到就話要餵佢地,我就一手抱住南瓜仔,另一隻手就拎住樹葉(!?),嘩 .....  d 長頸鹿又幾大力,南瓜仔餵完之後就輪到南瓜妹,但南瓜妹有點怕,就由 hd 抱住佢啦!

再去餵另一隻長頸鹿(RMB 10):呢隻就仲近d,但就用一隻碟放住d乾糧,所以比較接近。

餵大象(RMB 20):大象會用鼻拎食物,放入口。起初南瓜仔有點怕,將 d 紅蘿蔔放得好遠,後來就無咁驚.......南瓜妹見哥哥餵,佢又怕又要跟,放到好遠俾象食!!不過南瓜妹放得仲遠!哈!哈!

行行下見到有爆谷食,只係 RMB 10,好抵!!

餵斑馬:今次南瓜仔仲大膽,全程都係自己拎住d草俾佢地食,而d斑馬又幾大力,但南瓜仔仲可以拎住d草!!南瓜妹就由我陪佢。

期間見到袋鼠、熊貓、小熊貓等等既動物 ......

入去左馬戲團睇表演,南瓜妹已經有攰意,所以睇到一半就瞓左,而南瓜仔仲好精神 + 好投入睇表演,而我就d表演就無乜興趣 ......

睇完之後就出發下一站,南瓜妹就醒左 (應該瞓唔到 15分鐘) ><

終於到南瓜仔最想見到老虎同獅子,南瓜仔一去到就話要坐車餵!!

坐車餵老虎同獅子(成人:RMB 50,小童免費):上到車,第一件事就叫佢地唔好放手出籠,我亦用手捉住南瓜仔既手(真係怕有危險) .......

我地首先見到大熊、獅虎 (老虎同獅子生既)、老虎、獅子,管理員會每人派一件雞肉(用义),d 老虎同獅子就會行埋黎食 ..........

落車後,南瓜仔又要去餵老虎 (RMB 10):我都係好怕佢地會放手入籠,所以都捉得佢好好實 ........

之後就係外圍睇動物,行行下見到熊,南瓜仔又話要餵(RMB 10):今次係將d瓜拋落去俾 d 熊,但南瓜兄妹太細粒,要抱住佢地拋落去 ........

睇到四點幾就走人,但臨走前當然要我最怕去既洗手間啦 ><

hd 帶左南瓜仔去先,出到黎 hd 話都唔 dirty,而且仲係蹲廁 ........ 而我就做了一個好衰既決定,就係由 hd 帶南瓜妹去 (我應該唔夠力抱南瓜妹去蹲廁,而且我真的好怕 dirty 洗手間 ><)

南瓜仔見到有長頸鹿既公仔話想要,但我地都無理佢,不過去到最尾,hd 都失手買左俾南瓜仔,係呢個時候........南瓜妹又話要老虎,最後一人一隻 (園入面賣 RMB 25,但園外賣 RMB 30,職員仲話佢地果 d 大隻d,我先唔信佢)

(P.S:呢個行程真係好抵,只係用左 $500咋,包埋車費、入場費、餵動物)

回程啦!!

南瓜兄妹都好累,而南瓜仔好叻,全程無抱過 (除左唔夠高睇/餵動物外),所以上左深圳地鐵無耐就瞓左啦 (兩兄妹都係瞓左唔夠20分鐘就醒左) ~~~~~


目的地: 沙田新城巿(璃光星河)


↑ 返到香港,我地就去左沙田新城巿食晚餐,飯後就去左食雪糕火鍋 (我既至愛),南瓜仔就唔多欣賞,食左一個雪糕球就唔食,而南瓜妹就食得好dirty ><

再去行「璃光星河」,好多人到呢 .......

咁就搭巴士回家啦,但呢兩個小朋友太開心,係巴士上嘈到呢 ......... 真係怕被人放上網 ><

沒有留言:

張貼留言