2017年1月1日 星期日

2016 回顧 + 2016 重要生活點滴 + 2017 展望

2016 回顧 

睇番上年既展望…….

1) 全家人都身體健康,希望連小病都無乜!
呢一年真的太好,南瓜兄妹無乜病,連小病都無乜!!而我就上半年就多d病,下半年情況就好轉左!

2) 南瓜兄妹相親相愛!
 → 有時都會有爭吵,但基本上都相親相愛!!

3) 南瓜妹入到心儀 PN ,真係唔想 K1再黎大作戰!
→   南瓜妹入到我心儀既 PN,但都安排左佢再大作戰 K1,結果仲未知哂 (不過都係 ><)!

4) 再多一點親子時間!
→  同上年差不多。
 
5) 搬個大單位, 希望2016年樓價真係會跌啦!! 
望左 N 咁多年,都係有升無跌 >< 


2016 重要生活點滴

南瓜仔:

呢年大個左好多,學既野就越來越快,特別一d 我唔想佢學既野,不過呢d野無得避,只能再教佢「對與錯」.......

去街亦沒有再叫我地抱,原來小朋友去到某個時候,會自自然然自己會行。

有自己既性格,次我係街罵佢 ....... 南瓜仔行行下就停左,我問佢乜事!?南瓜仔:「我唔鐘意你街罵我!」之後個樣仲好唔開心

過多大半年南瓜仔就要考小學 ........ 

我地壓力唔算大,因為地有母校分(已經比其他人好),而且南瓜仔讀緊既幼稚園,九成都可以升到佢地既小學,萬一自行/統一派位失敗,都有間私小做backup

南瓜仔考唔到考到私小或直資,都係靠佢自己,不過我都唔抱太大期望,龍年 + 細b +男仔真係要好醒先考到 ><


南瓜妹:

駁咀越來越叻,我都唔明點解咁細個都學識!?
例如:
我:「唔好食糖!」
南瓜妹:「我拎住之嘛,都無食!」
 
不過佢氹人都越來越叻,會突然抱住爸爸講:「爸爸,我真係好鐘意你!」,氹到爸爸不知幾開心!
 

2017 展望
1) 全家人都身體健康! 
2) 南瓜兄妹相親相愛!
3) 南瓜仔/南瓜妹入到適合佢地既學校。

2 則留言: