2017年1月20日 星期五

親子好去處@坪洲 + 2016 友邦歐陸嘉年華

02/01/2017 (4Y2M14D) + (2Y9M12D)

目的地:坪洲

前一天,突然收到姑姐既 whatsapp 問我地去唔去玩,咁啱我地無節目,所以就約埋一齊去!!

我地約左係中環碼頭集合,沿途又經過 「友邦歐陸嘉年華」,南瓜仔指住講:「媽咪,我想玩!」

我:「下次先啦!」

南瓜仔:「你上次講左話下次啦,你講大話既........」 (前幾日去長洲時,我又真係講過「下次」玩!)

由於我地要趕船(約左搭11:05),所以我就好順口講:「一陣回程先玩啦!」



↑ 有2個大d 既表姐照顧,我真係輕鬆左好多 ......


↑ 食下美食!!

四周行下,咁就回程啦 .........

呢段時間係午睡時間,我仲諗住佢地係船瞓一陣,但南瓜仔掛住同表姐們玩,無瞓。而南瓜妹就瞓左 ........

落船後,我地就諗住回家,點知南瓜仔仲記得去 「友邦歐陸嘉年華」,我仲"博"佢會唔記得 ><

其實我唔多想去,因為真係不太「值」,咁之前又應承左佢 (身教好重要) ,唯有去玩啦 ~~~~~


目的地: 友邦歐陸嘉年華

呢次係第三次黎,頭兩年南瓜妹乜都唔識,所以無玩過 ........

好多遊戲都要 120cm 以上,南瓜仔都係未有得玩,只能玩 90cm 以上 (+ 家長陪同)

- mcqueen 車 (3 + 3 代幣),呢個都係至愛,但都係要我陪玩。

- 火車(3 代幣),可以自己一個玩,南瓜仔係車上不知幾開心。

此時,南瓜妹扁住咀同我講:「我又要玩!」

我:「你未夠高喎!」

南瓜妹:「但哥哥玩左2個,我無玩過,我又要玩.........」(都係避唔到!哈!哈!)

唉 ....... 咁就揀個俾南瓜妹玩,好不容易先搵到木馬(3 + 3 代幣)可以俾南瓜妹玩!!

南瓜仔:「我又要玩!」

hd:「今次到妹妹啦!」

妹妹上到木馬,不知幾開心,仲不停咁揮手 ~~~~~~

 - 轉轉船 (3 + 3 代幣),南瓜仔未夠高,但職員俾佢玩喎!?但就要我陪 ....... 嘩!轉到呢,我差點想嘔 ><,南瓜仔就無事喎!!

南瓜妹:「哥哥玩左3次,我玩左1次!」

我:「咁你唔夠高嘛,我都叫你食多d飯!」(真心)

心軟既 hd ,又四周搵俾南瓜妹玩,仲俾南瓜妹發現 frozen 火車(3 + 3 代幣),對眼發哂光 ............

期間,南瓜仔又話要玩,不過我地無俾南瓜仔玩,一來佢已經玩左3個機動遊戲,二來真係幾貴(前兩年,因為南瓜妹無得玩,而我地又要買20個代幣(入場費),就可以俾哂佢玩哂,但現在南瓜妹都要玩,佢地就要平分,唔可以一人玩哂) ><

玩完就搭船去尖沙咀食飯 ......

去左 isquare,點解無乜人既!??食食下,南瓜仔就有睡意, 所以就快快食完飯,諗住係車上瞓......

但南瓜仔係車上唔肯瞓喎(我已叫佢瞓)!? 去到臨落車既兩個站先瞓(我話就回到家,唔好瞓住,但南瓜仔:「我真係好攰」,咁就瞓左 ><

而南瓜妹上車無耐就瞓左!

返到屋企,南瓜仔就要醒,因為仲要同佢沖涼 / 刷牙,不過呢段時間佢又精神番!!


P.S:呢個假期真係「體能大挑戰」,不過我會好好珍惜親子既時光,好快就下個(農曆新年)假期.......

2 則留言:

  1. 我心大心細好唔好去嘉年華, 都有少少擔心會燒錢, 其實多唔多岩4歲半玩既野呢?我囡100cm咋

    回覆刪除
  2. 今年嘉年華唔抵玩,90cm要家長陪及要一樣數量的代幣,上年家長陪好似代帮少一個?

    回覆刪除