2015年9月25日 星期五

南瓜妹@健康院 (18個月)

21/09/2015 (18M)

又黎健康院時間啦 ........

原本諗住我送南瓜仔返學後,公公就係港鐵站等我,但朝早黃色暴雨,所以都係叫公公係屋企等埋我先出發啦!!


↑ 南瓜妹一入去健康院就喊,去到磅重時仲未停,同佢講俾餅佢食,佢先停喊 ......

磅完重就俾餅佢食!!

體重:9 kg (19.8磅) - 生長線10%

到見姑娘啦,南瓜妹去到唔多合作,入到去再喊過 .........

姑娘俾左3舊積木叫佢砌,南瓜妹喊住講:「唔要!」

姑娘:「唔緊要啦,你餵bb(玩具)食野,好唔好呀!?」

南瓜妹喊住講:「唔要!唔要!」

姑娘:「你講野又幾好喎!」,之後就俾左粒星星餅俾食,停左喊 .......

咁姑娘就問左我問題先 (期間南瓜妹已砌好積木同餵左bb食野)

1. 咩人照顧!?
→ 已返全日制,不計在校時間,就係父母照顧。

2. 用杯未!?
→ 用緊 (係學校一定要用杯)

3. 戒奶樽未!?
→  戒左

4. 識講乜 (指物件,不計跟口水尾)!?
→ 爸爸、媽媽、公公、老師、蘋果、蕉 、bear 、波波、車車等等

5. 識眼耳口鼻未!?
→  自己識講埋

6. 識行未!?
→  識

7. 睇野/聽野有無問題!?
→  應該無問題

8. 是否多菜少肉!?可食幾多!?
→ 多菜少肉,睇心情,好既大半碗都食野,又時食得少少。

9. 幾多餐奶!?幾多安!?
→  2餐奶,6安

10. 固體食幾多餐!?食幾多!?
→ 學校有2餐早點、1餐午餐、1餐茶點,屋企1餐晚飯

11. 識唔識指野!?
→  識

無乜特別,下次覆診係4歲,而南瓜妹係私家打針,所以見到姑娘就走人!!

2 則留言:

  1. 南瓜妹各方面發展都好好呀

    回覆刪除
  2. 我記得我個囡O個時返健康院係由頭喊到尾架, 南瓜妹係停喊都已經好好了

    回覆刪除