2015年9月18日 星期五

南瓜妹@親子功課(自製燈籠)

南瓜妹學校有自製燈籠比賽 ,可自由參賽........

講真,我就無興趣參賽,即使參賽都諗住hea做,但hd唔係咁諗,佢想做「榜樣」俾小朋友睇,要認真對待每一件事,佢有咁諗法,我當然無限量(精神上)支持!!

成果過程,由設計>買材料 (我有陪佢去買)>製作,都花唔少時間,只係製作燈籠花了四天時間,而每天要用2小時!!

而製作燈籠既過程,hd 會係小朋友面前做 ,而南瓜仔亦有少許參與 (但比賽係南瓜妹喎!?)

學校有三組比賽:親子組、環保組、創意組,好明顯一定唔係親子(我相信17個月大既小朋友無可能做得到 )或環保,所以參加左創意組!!

↑ 半製成品(一):以 LINE 做藍圖,扎左個頭先 (hd 係第一次扎)

 
↑ 半製成品(二):扎埋做身同手 (hd 對手仲流埋血 >< )

我覺得只係得個頭都好靚,但hd話要做埋做身同手先得喎!!


 ↑ 半製成品(三):用雪梨紙做皮膚 (因無白色玻璃紙,又要透光),再整埋眼、耳、口、鼻 (由南瓜仔幫手貼上去)。

line既皮膚係一塊一塊貼上去,唔係一幅過,這樣做會更美觀,但花既時間亦好長。


↑ 製成品 (仲有燈架!)

這個燈籠大了少少,南瓜妹應該拎唔到,亦放不了家中 (參賽完就變垃圾!??),所以我決定打這篇blog,希望佢兩個會學爸爸一樣 (唔好似我!),凡事都要去認真去做!!

真心,我都不得不佩服hd!!

最攪笑係........因為燈籠係跟校車,公公話全架車最細粒係南瓜妹,但佢既燈籠係最大!哈!哈!


後記:南瓜妹既燈籠真係拎左獎 「親子中秋花燈設計比賽  最佳親子合作獎」(我一直以為係創意組添!) - 23/09/2015

14 則留言: