2015年9月23日 星期三

親子好去處@ 整薄餅 (Pizza Express)

20/09/2015 (36M1D) + (17M30D)

目的地:Pizza Express (apm)

南瓜仔試過好幾次係屋企整薄餅,今次就試下出街整 .......

首先一定是多謝肚b媽既安排,又去搵資料,仲去埋俾訂金,多謝哂呀!!^3^

每位小朋友有廚師帽、圍裙、果汁、氣球各一,當然唔少得預先準備好的十吋薄餅餅底來製作薄餅啦!!

首先係排隊著圍裙 + 廚師帽 ........

 ↑ 開始整 pizza 啦,職員好有耐性教小朋友教pizza .......

1. 洗手
2. 拍餅底
3. 加茄汁做底
4. 加食材 (磨菇、蕃茄、火腿、雞肉、黑橄欖)
5. 加馬蘇里拉芝士
6. 完成

之後我地就一個個排隊俾個pizza職員,再將pizza拎去焗!!

多謝各位bloggers慶祝埋南瓜仔生日 ^^,個蛋糕真係好好味呀!!


↑ 而我地都破例俾南瓜妹食朱古力蛋糕添 ......

食完蛋糕後,大爺借左架車俾南瓜仔玩,當要走時,南瓜仔唔捨得架車 (又唔見佢唔捨得我呢個媽咪喎),不斷咁喊,唉 ......... 真係煩!!><

個 pizza 我地無即場食,拎左返屋企,hd 就整埋個意粉一齊食,個 pizza 真係好好味,南瓜仔仲食左兩大塊添,自己整係好味 d!!


收費:每位$198 (另加一),而每間分店既最低消費額不一。(「兒童薄餅派對」)

好彩我地bloggers齊心,所以夠人去玩!!yeah ~~~~~

12 則留言:

  1. 真係好好玩,期待下次斜會

    回覆刪除
  2. 果日真係玩得好開心,有機會真係要發掘下仲有冇依類party可以玩 :D

    回覆刪除
  3. YEAH﹗我哋bloggers媽媽們真係好齊心﹗成就一次又一次嘅聚會﹗

    回覆刪除
  4. HI Carol 好耐無見喇.... 南瓜仔已經做左哥哥了, 自無左YAHOO BLOG 我都無寫BLOG 了... Nice to c u here...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見啦,你同女女點呀?? 女女升k2??

      刪除
  5. 真係玩得好開心呀~ 南瓜仔咁食得架??好叻仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔覺得係自己整,所以特別好味。

      刪除