2015年9月5日 星期六

親子好去處@香港公園

03/09/2015 (35M15D) + (17M13D)

多左一日「抗日戰爭」假期,最佳節目係屋企睇「閱兵」啦,南瓜仔都有興趣,南瓜妹就零興趣!


目的地:香港公園

今次係約 hd 既家人去玩,呢一日由暑假約到現在先去得成,點解!?

因小朋友太多興趣班了,學游水、網球、小提琴、跳舞等等,加上各有各去外地旅行,大人又要返工,不過有心唔怕遲,今日約齊人,幾個小朋友可以一齊玩啦 ~~~~~~

我地約左去下午飲茶,呢幾個小朋友好快就食完野,食完野又乖乖留係位度畫下畫喎!

之後就去香港公園啦!!


↑ 去到香港公園,當然去睇下動物先 ......

** 唯一一張可以影哂6個小朋友,但只係影到背脊,好過無啦!!


↑ 睇完就去公園遊樂場放電,小朋友一玩,連"攰"字都忘記哂,見住6個小朋友一齊玩,我地大人都好開心!!

玩完就去行一陣太古廣場,因為太熱啦,要降下溫先 ......


↑ 南瓜仔對於呢個 "轉轉" 十分有興趣,玩完又再玩,仲要迫埋我同hd一齊玩!!

之後就屋企啦 ,又係一上車就瞓左,我都可以休息一下啦!

2 則留言:

  1. 星期六o係太古廣場吃lunch都見到好多小朋友玩呢張轉轉椅,睇見都開心!^^
    真係,多一日假期可以同孩子們出外遊玩!

    回覆刪除
  2. 原來香港公園有動物睇? 我都好鐘意睇動物啊,搵日又去下先 ^^

    回覆刪除