2015年9月15日 星期二

南瓜仔@預祝3歲生日

12/09/2015 (35M24D)

我唔鐘意攪大型生日會,一來又要請人,二來又要安排食物、遊戲、場地,我會等到南瓜仔同我講想攪生日會,我先會去諗下攪唔攪 ......

今次都係叫我屋企人來我屋企食下「便飯」就算!!

而南瓜仔差不多3歲,同上年唔同,佢已經好清楚發生乜事,真係大個仔了!!


↑ 生日蛋糕:同南瓜仔去美心西餅揀蛋糕,明明之前話要「三眼仔蛋糕」,去到時又改左要「Mcqueen 蛋糕」!  (訂完之後日日提><)


↑ 生日禮物:由hd去揀禮物 (幫埋親友買埋)

單車 (去到大埔買,平過屋企附近$200)、平衡車(原本只係買單車,但hd 朋友話平衡車更容易學)、 Mcqueen遙控車、 遙控船。

生日用品:去左玩具反斗城買左個 Mcqueen "happy birthday" 既 banner 同去左文具店買左個 "3" 字既氣球!


↑ 生日食物:我地都好 "求其" 叫左 pizza hut + 元氣壽司 + 燒味 + 自家製炒菜

南瓜仔未食完飯都話要拆禮物,仲講:「拆一份好唔好!?」,明明答左佢等食完蛋糕先拆,但都不停不停咁問 ><

好不容易等到食蛋糕,南瓜仔一見到個 Mcqueen 蛋糕就勁開心,最開心唔係食蛋糕,而係蛋糕上既玩具車,未影相已經想拎走2架玩具車 .......

影完相、切完蛋糕就到拆禮物啦!!
 

9 則留言:

  1. 南瓜仔,生日快樂﹗快高長大﹗聰明伶俐﹗身體健康﹗
    我今日都啱啱帶咗燒腩仔去美心訂呢個蛋糕呀,佢哋今年大個有自己主意,我想偷雞轉其他款都唔可以

    回覆刪除
  2. 南瓜仔,生日快樂,身體健康,快高長大,開開心心 ^^
    個CAKE 好靚呀, 南瓜仔好喜歡Mcqueen吧 ^^

    回覆刪除
  3. 南瓜仔,生日快樂呀!身體健康。快啲玩單車去型下!

    回覆刪除
  4. 南瓜仔3歲生日快樂! 願你開開心心, 身體健康!

    回覆刪除
  5. 生日會呢家嘢細有細好,大有大的熱鬧,但我都覺得安排還好,係諗要請咩人...請D唔請D又係煩,寧願一家在家溫馨慶祝!^^
    祝南瓜仔三歲人仔,生日快樂、健康平安!

    回覆刪除
  6. Happy 3 year old, 健康快樂,聰明伶俐,照顧妹妹

    回覆刪除