2015年9月8日 星期二

親子好去處@香港濕地公園

06/09/2015 (35M18D) + (17M16D)

目的地:香港濕地公園

想去左好耐,但我又怕太熱,仲諗住等秋天先去......

咁啱家姐一家話想去,所以我二話不說就 JOIN 佢地,不過 hd 就唔多 like,話咁熱南瓜仔一定唔肯行 ><

但我已應承左,又同南瓜仔講又鱷魚睇,最攪笑南瓜仔話:「我唔帶 gingerbread man 去,鱷魚會食左佢!」(哈!哈!)


↑ 去到時差不多三點,由於室外好曬,所以我地睇完貝貝(鱷魚)後,就係室內睇入面既館 ......


↑ 呢幾個小朋友對睇魚好有興趣,見差不多四點三,我地就去室外見,不出 hd 所料,南瓜仔出左去唔夠5分鐘,就話出哂汗,要我地抱 (我已抱緊南瓜妹) ><

好不容易叫佢行一陣,但最後都 "失手" 要抱佢 (不過都係抱一陣,又要佢自己行)!!

差不多行完,我就拖住南瓜仔:「媽咪,我地以後唔好再黎!」

我:「點解!?」

南瓜仔:「我唔鐘意,我出哂汗!」

南瓜仔真係好鬼懶,出少少汗就話熱,又要人抱,都唔知點教佢好!!

地址:天水圍濕地公園路香港濕地公園

之後就去左元朗田中日本料理食晚飯,但呢間餐館勁多人,只係六點三已排哂隊,仲要限時食45分鐘,不過佢地既分量又好足,味道都不錯!!

3 則留言:

  1. 田中好味架,不過真的很多人,我太怕排,依家都小左去食了 ^^""
    哎呀....我又係好想去,又係想等秋天先呢.....

    回覆刪除
  2. 小朋友怕熱都好正常嘅,遲D大個知道戶外有得玩就自然唔會怕㗎啦

    回覆刪除
  3. 我地剛過去星期六都去左呢度,咁少相既?

    回覆刪除