2015年9月21日 星期一

南瓜仔@36個月

19/09/2015 (36M)

3歲啦,時間真係過得好快,由手抱既bb變左現在識跑識同你既野既小朋友,真的捨不得佢得成長.......


除左煩,無野可以講!!

但南瓜仔係學校會自己食飯,連平時唔食既菜、菇,全部都會食,套用一句「仔,要人地教!」


返學有午睡!

晚上,上左床之後,大約10分鐘就瞓左!

發展
自理能力:
有少少進步,返學已經唔駛再抱,但其餘都係差不多,行到一半又話出哂汗,懶到死,成日唔肯自己行!

仲攪笑係我問佢:「你學校點去vee vee!?」
南瓜仔:「自己去囉!」
我:「咁你屋企又唔自己去!」
南瓜仔 :「........」 (傻笑)

說話能力:
係屋企無端端會唱普通話歌!

返學
升左 K1 後,老師主動打過1次電話俾我,就係同我講 9月係南瓜仔生日,可以幫佢預備1個細細個蛋糕,其實唔收電話都係好事,證明南瓜仔係學校無乜特別野,但作為家長當然想知佢地平時學校係點啦 ......

咁老師打來,我當然問下南瓜仔學校既情況啦!!

- 自己食飯,無偏食,食到九成
- 有午睡

之後我就問下南瓜仔平時同我講既野,是否「真有其事」!?估唔到南瓜仔同我講既野全部都係真!!(可能返得全日制,大部份家長都係在職父母,無家長接放學 (即使  ftm 都係揀搭校巴),所以"訊息"無以前咁多,但小朋友都大個左,懂得講出來,都略知一二!)

不過南瓜仔係選擇性講,例如:我問佢有無食飯,佢一定扮聽唔到!

佢只係答一定唔太關佢事既野, 例如:XX 用乜水樽、YY 坐係邊、ZZ 唔聽老師講野!

亦因為係返全日,基本上係做完功課先返屋企,不過有時hd 見佢做得太 hea,要佢再做好一點!

其他
- 好小事或有乜唔滿意喊同大叫,煩到死!

8 則留言:

  1. 咁就三年,時間真係過得好快,佢哋返學多數都係講人哋D嘢,自己嘢要好有技巧先問到,哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部份小朋友都係鐘意講人地d野

      刪除
  2. 南瓜仔其實咩都識,不過佢揀地方黎做:p

    回覆刪除
  3. 啲小朋友好識搵對象黎蝦, 返到學又另一個人咁, 好聽話, 乜都肯自己做..HAHA

    回覆刪除