2015年9月28日 星期一

親子好去處@兒童遊戲室(坑口體育館 + 香港單車館)

21/03/2015 (18M)

對於南瓜妹,我時常都覺得照顧不足,好多時都係俾南瓜仔分了時間,同南瓜妹單獨相處時間真係好少,唔計去醫院、健康院既地方外,可能只得幾次!

是日南瓜妹去健康院,我就決定請一天假陪佢 .......


目的地:坑口體育館 (奇妙水世界)

平日去既好處,就係無乜人,仲要全場都有軟墊,唔怕小朋友會撞親,對於好似南瓜妹咁細既小朋友就最適合!!


 ↑ 玩樂中既南瓜妹!

見到南瓜妹玩得好開心,自己都好開心!!

地點:將軍澳培成路38號  西貢將軍澳政府綜合大樓1樓


目的地:香港單車館 (極限運動)

見仲有時間,帶埋南瓜妹去玩多一個兒童遊戲室!!


↑ 南瓜妹都係好開心!!

地點:將軍澳寶康路105-107號


玩完就返到屋企樓下食午餐,之後就回家食水果,跟住就係午睡!!

↑ 南瓜妹午睡時,我就有時間揀南瓜妹 5 - 12 個月既相整相架 (hd 叫左我好耐),之後南瓜妹起身後就同佢玩。

去到三點多,我就去接南瓜仔放學 (南瓜仔返全日至今,我未接過佢放學了),當佢見到南瓜仔時,我見到南瓜仔笑得好開心!! 

5 則留言:

  1. 南瓜仔同南瓜妹都有媽媽陪,一定好開心

    回覆刪除
  2. 南瓜妹有媽媽陪一定好開心啦~~^^

    回覆刪除
  3. 有媽媽接放學,南瓜仔一定好好好開心!^^

    回覆刪除
  4. 得幾次唔小了,我直頭冇試過同孖B獨處呢~~~~
    有時我都有同感.........我比孖B的時間,又係小過巨龍好多,不過冇計~~~ ><"

    回覆刪除
  5. 妹妹 0-1 歲的相架到現在我都未整 >.<

    回覆刪除