2015年11月4日 星期三

親子好去處@2015 hd 生日

31/10/2015 (37M12D) + (19M10D)

有講番南瓜仔 / 南瓜妹既乳名既由來,因為 hd 係萬聖節出世,而佢個樣又幾似南瓜(暗笑),咁佢就改左呢個乳名啦!!

hd生日,都無乜特別慶祝,只係好平淡咁渡過左 .......

今年由南瓜兄妹幫手整生日咭俾 hd!(咁啱前一日 hd 要 OT,所以有機會整)
↑「HAPPY BIRTHDAY」中,H,P (其中一個),R (半個),A(半個),Y(半個),係我捉住南瓜仔手寫,其餘既字都係南瓜仔自己寫,我係張咭上用鉛筆畫好格仔俾佢寫,亦係另一張紙上教佢點寫,當然係佢隔離"指引"佢啦!!而貼紙就係南瓜妹貼上去 ......

↑「爸爸」是我捉住南瓜仔手寫,背景就由佢地(亂)油顏色!!

是日,南瓜妹早上六點幾就醒左,所以一早就要同佢玩 ><

咁我就安排南瓜妹送咭俾hd,南瓜妹好乖咁俾hd"睇"左一陣,之後就唔肯放手俾hd,好不容易先拎得番!!><

到八點就南瓜仔醒埋,我再安排南瓜仔送咭俾hd ,之後同佢地玩下,差不多時間就出發啦 ......

呢間 buffet 要早一個月前 book,我揀了 lunch buffet,因為 dinner buffet 食完太夜了!

目的地:Icon Hotel (The Market)


↑ 唔怪得呢間 buffet 要咁早 book,佢地既食物質素真係好好,仲有 hd 同南瓜妹最愛既榴槤添,hd 仲讚不絕口添 .....

而最重要係今次佢兩個都好乖坐係度食 (可以安安樂樂咁食 buffet),仲要食左好多好多,佢兩個既肚仔都「漲哂」!哈!哈!

而張"哈哈笑"既「食物」,係南瓜仔自己出去自己揀,hd問:「點解拎糖食!?」

食完就係隔離公園玩 .....

目的地:康達徑花園遊樂場

↑ 李小龍!?不是係南瓜妹!哈!哈!

玩完就返屋企,今次好好彩佢地無係車瞓,所以佢地兩個返到屋企一瞓就2小時,hd 同我又可以休息一下 (我地晨咁早六點幾就醒左)!

原本諗住晚上留係屋企,但南瓜仔一朝早就話要去婆婆屋企,仲不斷咁講,又問:「係唔係宜家去婆婆屋企!?」,見佢咁想去,所以就打俾婆婆話去佢屋企!!

買埋現成蛋糕(我都幾hea)上去......

↑ 一個hd唔鐘意,但南瓜仔好鐘意既蛋糕!

南瓜仔講左要食一個月,但南瓜兄妹病足3星期,所以一直都食唔到,我有問 hd 是否真的買呢個蛋糕!?hd 回答:「咁阿仔鐘意,咁咪買呢個囉!」

係喎!??我無買生日禮物俾 hd 添 >.<  (係睇到小矇媽既安排後,我真係唔係有心思既老婆!哈!哈!)

5 則留言:

  1. 仔女開心健康就係對南瓜爸最好的禮物啦^^

    生日快樂呀~~

    回覆刪除
  2. 南瓜爸生日快樂呀 ^^
    而佢個樣又幾次南瓜 <----嘩哈哈....笑C 我啦......

    回覆刪除
  3. 呢個蛋糕好味嗎?我都唔係有心思既老婆x2, haha

    回覆刪除
  4. 終於知道南瓜仔同南瓜妹嘅乳名由來啦,我都唔係有心思嘅老婆x3,我都啱啱hea完我老公來

    回覆刪除