2015年11月19日 星期四

南瓜仔@戒片大作戰(下)

南瓜仔係32M已正戒同尿片講 bye bye,但佢一直都要有人協助拎起 JJ >< (老師話南瓜仔 (33M) 已自己去,點解屋企唔肯呢!???)

南瓜仔去 poo poo 就會主動同我地講,而 vee vee 呢!? 基本上都係等南瓜仔主動講,但起身後、沖涼前、去街前、回家後、臨瞓前,我地都要南瓜仔去 vee vee ><

南瓜仔戒片進展:
- 30M 戒日片
- 32M 戒夜片
- 37M  自己去vee vee 啦 ....

有天,南瓜仔話去vee vee,正當我諗住幫佢時,南瓜仔:「 媽咪,得啦,我自己去就得!」

南瓜仔一直都係大人廁所去vee vee(仲未夠高,要企矮凳)....

現在會自己搬矮凳>企上去 >除褲>"掃" JJ>去vee vee>著褲>蓋廁所板>沖廁>搬高凳>洗手>抺手>完成

雖然要去到37個月先自己去vee vee (不過我都有跟住佢!哈!哈!),但我已經十分開心,下次既挑戰係屙完poo poo 自己抺pat pat,唔知幾時教先好呢!?

自從南瓜仔戒片(33M)後,都有失過手 .....
1) 屋企:試過幾次,都係掛住玩,好急先去vee vee ><
2) 瞓覺:2-3次。
3) 出街:0 次,叻仔。
4) 學校:2次,但我就唔知係瀨 vee vee!?定係屙得唔好整濕左!?

6 則留言:

  1. 拎JJ先去到?唔會反而壓力仲大v唔出咩?我哋喺後面望住燒腩仔都會v唔出㗎,不過宜家總算戒咗都好呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔幫佢拎jj都去到,只係南瓜仔會照去,會整到好dirty,所以咪教佢要拎起,點知佢又唔肯拎喎……結果咪攪左咁多個月。

      刪除
  2. 抹pat可以教下佢,佢大大下又會自己抹,我冇特別要小豆子自己抹,大大下佢自己搞唔要我幫佢,k2開始自己搞掂haha

    回覆刪除
  3. 已經好叻了, 我囡岩岩 3歲, 連日片都未戒到, 岩岩先開始唔拒抗係厠所去 vv, 仲未識主動表達要去厠所, 都唔知幾時先戒到片~

    回覆刪除
  4. 南瓜仔好叻啊,我都想巨龍快d 戒片啊....不過佢好似未ready......>m<"""

    回覆刪除
  5. 我都想知幾佢地幾時poo poo完自己抹pat pat~~XD

    回覆刪除