2015年11月26日 星期四

親子好去處@南丫島

22/11/2015 (38M3D) + (20M1D)

目的地:南丫島(某村落)

約理南瓜仔舊PN同學仔一齊去 (係其中一個小朋友既姨媽家)!!


↑ 係香港仔集合,然後搭快艇入去,上船前已經知道船程大約 5分鐘,但真係估唔到咁快,或者唔應該用「快」字,係用「超快」(仲刺激過玩海盜船 ><),原本南瓜仔係自己一個坐,所以 hd 就抱住佢坐!!($350,坐8人)

去到,有室內鞦韆、氣球,呢班小朋友已經好開心咁玩!!


↑ 仲有個玩外水池,可惜南瓜仔玩唔夠5分鐘就話唔玩!!

咁就返入室內,睇住其他小朋友玩 .........

(事後問番南瓜仔點解唔玩!?佢話唔鐘意有人淋水落佢身上!南瓜仔真細膽 ........)


↑ 待班小朋友休息一陣,食下野 (香蕉係屋主自己種),再出發行一陣山!!



↑ 南瓜仔最初同班小朋友一齊行,行到一半已話「出哂汗」,又要抱!!

而南瓜妹就抱抱下瞓埋,真係好攞命!!

沿路有好多水果樹,屋主仲帶我地摘檸檬,每人一個帶返屋企 .......

再入番屋企玩一輪,再再出去玩!!

差不多六點,咁就搭快艇回香港仔,今次架船開慢左,但都係用8分鐘時間!!

食埋飯,就回家了!!

後感:南瓜兄妹真係好懶,完全唔適合戶外活動,行一陣就話攰,又話行得遠,成日都要抱,所以我決定帶多d戶外活動!!

3 則留言:

  1. 我都覺得戶外活動係要train返來,但就一定要辛苦一段時間先搞得掂佢哋

    回覆刪除
  2. 早呀!我都想入南丫島走走....不過....主任又擔心我會累...咁看來都要等下年了!

    回覆刪除

  3. 無錯, 行多啲鍊下腳骨力同毅力~~~

    回覆刪除