2015年11月13日 星期五

南瓜妹@PN大作戰(1) - 翠茵小宇宙國際幼兒園暨幼稚園

南瓜妹已經有學校做 backup (一定有書讀),我又有 in 學校既經驗,而且南瓜妹仲係大b (大b有一定既優勢),所以相對無咁緊張!!

基本上面試要 in 既內容,南瓜妹應該大部份都做到,最怕係「樹熊上身」,乜都唔肯做、唔答,咁就神先都難救!!

南瓜妹,千祈唔好「樹熊上身」,乖乖地回答老師既問題!!><

13/11/2015 (19M20D)

請天半天假陪南瓜妹去面試 .......

早上送完南瓜仔上校巴,就回家同南瓜妹玩一陣,之後就同埋公公飲茶!

呢個南瓜妹真係好鐘意食包,明明早上已食左包+奶,仲可以成個包食哂 ><

之後就出發去學校了 ......

去到學校門口仲要我抱(唔抱就喊爆),咁我唯有抱住佢啦, 好彩入到去登記完,南瓜妹見到d椅子,主動話要坐,之後仲全程都自己行 (感動中!)

咁我就好快咁填好份問卷 (hea填) ......


之後南瓜妹就係校內玩左一陣,咁就到我地啦 ....

PART 1 - 英文

幾個小朋友一齊出面等,之後入到課室,就自己揀外籍老師,我是但揀一個 .......

1) 老師就拎左d公仔俾南瓜妹,南瓜妹搖頭,老師又要拎其他出來,南瓜妹都係搖頭....... 好彩當老師拎隻鱷魚出來,南瓜妹點頭!

2) 老師就俾左個(分得開三件)西瓜俾南瓜妹,南瓜妹二話不說就拆開左,老師叫南瓜妹俾佢,南瓜妹又有俾,之後到第三件,老師叫南瓜妹俾我,南瓜妹都做到!!

3) 老師叫南瓜妹 hi five,南瓜妹無彩老師,我就忍唔住再叫南瓜妹做,好彩南瓜妹有跟住做!

4) 老師就問南瓜妹既日常生活 (都係問邊個照顧佢),又問佢鐘意唔意唱歌,仲不斷讚南瓜妹 (我心諗,有乜好讚!?)

5) 老師送左個玩具俾佢,南瓜妹拎完後,就放番係枱面 ><

6) 幾個小朋友一唱遊,南瓜妹係零反應!


PART 2 - 中文

之後就去見中文老師,南瓜妹變得好有性格 ........

南瓜妹自己坐椅,老師不斷講:「小心d呀!」,但南瓜妹理到唔理老師!

1) 老師就拎左串珠俾南瓜妹玩,玩唔夠2秒:「唔要!」,仲推開埋 (滴汗!)

又俾南瓜妹見到入形狀玩具,南瓜妹指住講:「呢個!」

老師就俾佢地玩,得4個形狀,對於南瓜妹黎講係零難道,好快就入到哂!

老師:「你好叻叻喎!」

南瓜妹又唔多理老師 .......

老師再拎串珠出來,南瓜妹二話不說就推開,仲講:「唔要!」(語氣好不滿!)

老師就無再俾佢玩! (唉!南瓜妹你仲乜咁有性格呀!???)

2) 老師就拎粒士多啤梨(玩具)出黎俾南瓜妹,問:「呢個咩黎!?食唔食得架!?」

南瓜妹放左入口 (勁滴汗),老師就好快拎番,仲講:「唔食得架!」

再俾番南瓜妹,叫南瓜妹俾媽咪,咁南瓜妹都俾左我!

3) 老師俾個搖鈴南瓜妹,南瓜妹有拎住,但無搖,仲要好快放埋手.........

4) 老師:「我地一齊唱歌,你想唱咩歌!?」

南瓜妹:「ABC」

咁老師就開始唱,但南瓜妹就無唱 (平時屋企又成日唱!)

5) 最後老師問左d南瓜妹既日常生活 (問邊個照顧、可否示意如廁、可否自己食飯),咁就完哂了!!


雖然 in 得一般 (仲要無禮貌><),但起碼無「樹熊上身」,希望南瓜妹越 in 越好!!

3 則留言:

  1. 一定會愈來愈好的, 大家都加油啦^^

    回覆刪除
  2. 南瓜妹一定會越戰越勇架,加油嘉路同南瓜妹!

    回覆刪除